Dolly en Rose in de wei (met nieuwe foto's!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Dolly en Rose in de wei (met nieuwe foto's!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 16:56

Rose is nu 3 dagen oud, en al net zo gek als Dolly Tong uitsteken
Dan komt ze naar je toe, maar op het moment dat je haar aanraakt schiet ze weer terug achter Dolly, en gaat dan onder haar buik door naar je kijken:
Afbeelding

Dolly is nog steeds superlief en beschermend en ze wil niet dat iemand erbij komt, behalve ik en m'n ouders en zusje oei nu klink ik als het gemiddelde pennymeisje Lachen
Toen we daarstraks aankwamen heb ik er eerst even een borstel over heen gehaald, en daarna mocht ze in de wei, net als afgelopen 2 dagen.
Ik dacht dat ze wel veel zou slapen, maar ik ben er ruim een uur geweest en het enige wat ze heeft gedaan was keihard rondrennen en bij mama drinken. Ze drinkt echt superveel, maar ach liever te veel dan te weinig Tong uitsteken

Ik had het niet verwacht, maar zelfs in de wei mocht ik er gewoon bij komen, terwijl Dolly de andere merries wegjoeg kwam ze juist naar me toe...gek paard Knipoog En dat terwijl ze van die mensen daar haar halster om moest houden, omdat ze niet te vangen was Tong uitsteken

Eerst een paar foto's onder het rennen, ik geloof dat Dolly er helemaal gek van werd, iedere beweging en Rose rende weer keihard weg. en er zijn nogal wat bewegingen, treinen, auto's, traktoren en natuurlijk vogels Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daarna ging ze eindelijk stilstaan, en wilde ik wat foto's maken, maar eigenlijk was ik met dat gekke geval in mn hand toch wel heel eng, en wat is nou sneller naar de andere kant dan onder je moeder door Haha!
Het enige nadeel was dat d'r kont er niet onderdoor pastte, dus toen ging ze heel hard trekken en trok Dolly bijna om Tong uitsteken
Afbeelding

en daarna weer drinken, dat doet ze steeds als ze ergens van schrikt, even keihard rennen en dan snel drinken.
Afbeelding

en dan nog een paar foto's van heel dichtbij Lachen Ze is echt heel erg van kleur veranderd in die 3 dagen, ik snap niet hoe ze dat doet Tong uitsteken Alle lichtbruine en witte vlekken worden donkerder en ook haar beentjes worden zwarter. Haar hoeven en onderkant van de benen zijn echt zwart, maar dat waren ze bij de geboorte al. Ik denk dat ze de kleur krijgt die je nu rond haar ogen ziet, en ook op de hals en in het midden van dat kruintje op d'r neus Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 17:02

Haar buik is heel snel bijgetrokken ja, in mijn profiel staan de foto's en topics van hoe het was Lachen Aan de achterkant van de buik zit nu echt zo'n deuk, dat moet nu weer normaal worden. Ik denk dat Rose bay wordt ja, net als de vader. En dan weer met het koppie van Dolly.
Alvast leuk voor de nieuwe eigenaar straks "hee wat een leuk arabiertje" Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 18:21

ja, dat gaat wel snel met al dat geren Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 18:46

haha en dat zeg je bij iedereen of? Haha!
Leo_ke ook thx Lachen

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 19:18

haha ok dan, iig dank je wel, ik hoop dat potentiele kopers er ook zo over denken Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 22:22

Dank je allemaal Lachen

Helaas ja dat ze wordt verkocht, maar dat wisten we op het moment van de dekking al. Als je dus iemand weet met interesse of zelf interesse hebt, pb maar Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 11:43

Ik ben ook benieuwd ja, ik ging geloof ik kwart over 1 weg ofzo, mn zusje was al een tijdje alleen dus mn moeder wilde weg...


Rose pakt trouwens dingen heel snel op, gister was ze al aan het fencen tussen twee hekken, ze liep al achteruit (iets wat dolly ook vaak doet dus Knipoog) en toen ze schrok galoppeerde ze 3 meter achteruit ofzo, waarna ze bijna achterover klapte Tong uitsteken
ik had nog nooit eerder een paard achteruit zien galopperen, maar het schijnt dus toch te kunnen Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 12:18

Dolly komt is september, Rose is dan als het goed is al verkocht...

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 13:16

haha ze groeit snel hoor Tong uitsteken maar ze blijft schattig

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-04 16:21

Als je nou hard gaat sparen Schijnheilig

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 21:09

ik heb vanmorgen weer een paar nieuwe foto's gemaakt Lachen ik zal kijken of ik ze er morgen bij kan zetten (en misschien een filmpje, kijken of ik ergens een 10 min durende film kan oploaden Knipoog)

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 17:52

Cassidy schreef:
Mooie merrie trouwens....doet me erg aan die van mij denken. En gaaf veulentje....als ik dat zo zie zit daar best wel een kop op Haha!

oef ik heb het idee dat ze later best wel een bitch gaat worden Tong uitsteken dat wordt heel consequent opvoeden denk ik Knipoog

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 18:12

de foto's van afgelopen zondag, dat filmpje gaat niet lukken geloof ik

Afbeelding
met mama Lachen

Afbeelding
dit doet ze echt iedere 10 minuten ofzo, dolly stond hooi te eten (heb je een heel land vol gras, ga je hooi eten..gek paard) en een deel kwam steeds over Rose vallen, en dan had je kriebels Tong uitsteken

Afbeelding
rondjes rennen, het waren er in totaal een stuk of 7, stelletje luie paarden Tong uitsteken

Afbeelding
de achterkant

Afbeelding
en de voorkant Knipoog

ze begint trouwens aaibaarder te worden, ze ruikt nu al aan je handen, en aan de borstel Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 14:55

thx Lachen vandaag zijn we bezig geweest voor die verzekering, dat is nogal wat, ze moet medisch gekeurd worden enzo, maar zie de hartslag maar eens te voelen enzo Haha!


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 16:42

Ja, dat was vlak na de geboorte al, maar de vlekken worden echt met de dag groter Lachen

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 16:13

haha ik heb er vandaag idd 2 uur naar zitten kijken, en als het aan mij zou liggen de hele dag, maar dat kan helaas niet Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jane808, Kla4tje, ladylisa, mirjamalvaro, Romy_L1998 en 47 bezoekers