Mijn paard opeens een veulen !?!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Mijn paard opeens een veulen !?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 18:37

In December heb ik een paard gekocht en nu gaat ze vandaag of morgen veulenen. Ik heb het al die tijd niet geweten en heb haar tot nu toe vrijwel elke dag gereden en was met haar in training voor de endurance! Niet echt een geweldige start voor het veulen dus...
maar nu is de hamvraag, wat moet ik allemaal regelen als het veulen er is? Behalve een enting, wat moet er nog meer gebeuren. Ik sta nu voor een voldongen feit, maar heb me er niet op kunnen voorbereiden, wie kan me helpen?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)



joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:17

ik bedoel eigenlijk meer wat ik allemaal moet doen als het veulen er eenmaal is. Dus een enting van DA, maar wat voor verplichtingen heb je nog meer en wat voor kosten?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 22:13

Dankjullie wel allemaal, voor de goede adviezen. Voorlopig blijft de moeder met veulen op stal en in de paddock. De merrie is nog niet geaccepteerd in de groep, omdat ze nieuw op stal is, dus ik heb geen idee hoe dat straks met weidegang moet. Het zijn inderdaad allemaal problemen die op me af komen.

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 22:53

Kijk dat wist ik dus niet, heel erg bedankt allebij, ik zal mijn DA ook om advies vragen en in ieder geval dus na 2 dagen laten komen kijken voor die titer

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers