zeg maar nee , toen waren er twee !!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

zeg maar nee , toen waren er twee !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 18:29

Gister bij het op stal zetten van mijn merrie deed ze heel raar , ze ging rollen terwijl ik haar nog vast had en heel erg schrapen , ik dacht die gaat vast bevallen maar nog geen vol uier , om zes uur ff eten en na het eten stond ze al te kegelen ! om 5 over 9 was daar een lief klein veulen , volgens mij een perlino met blauwe oogjes , een hengstje.
Ben met ze bezig geweest tot een uur of elf , alles was prima OK dan!
Toen nog maar even een rondje door de achterstal gelopen , daar staan een aantal merrie's in pension waarvan er ook een¨paar tegen het bevallen aan staan , en tot mijn verbazing lag daar ook een veulentje !!!
ze zijn gewoon tegelijk gaan bevallen , ook hier alles oke Haha! en wij weer helemaal blij maar dat bedenk je toch niet dat je voor een merrie aan het helpen bent en op hetzelfde moment een andere merrie op het terrein ook denkt weet je wat ik doe het ook Verward
Maar alles is gezond en oke , foto's komen op onze site www.rivervalleyranch.nl. Groetjes Esther

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:33

wat fijn dat alles zo goed gegaan is! en leuk dat er 2 tegelijk bevallen zijn!
ben benieuwd naar foto's!
gefeliciteerd!!

toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

dank je wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 21:03

en ja gelukkig is alles goed , maar heb net even de foto's van jou bekeken ook een poepie hoor ! leuk !
Groetjes Esther, www.rivervalleyranch.nl

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 21:42

toran schreef:
Gister bij het op stal zetten van mijn merrie deed ze heel raar , ze ging rollen terwijl ik haar nog vast had en heel erg schrapen , ik dacht die gaat vast bevallen maar nog geen vol uier , om zes uur ff eten en na het eten stond ze al te kegelen ! om 5 over 9 was daar een lief klein veulen , volgens mij een perlino met blauwe oogjes , een hengstje.
Ben met ze bezig geweest tot een uur of elf , alles was prima OK dan!
Toen nog maar even een rondje door de achterstal gelopen , daar staan een aantal merrie's in pension waarvan er ook een¨paar tegen het bevallen aan staan , en tot mijn verbazing lag daar ook een veulentje !!!
ze zijn gewoon tegelijk gaan bevallen , ook hier alles oke Haha! en wij weer helemaal blij maar dat bedenk je toch niet dat je voor een merrie aan het helpen bent en op hetzelfde moment een andere merrie op het terrein ook denkt weet je wat ik doe het ook Verward
Maar alles is gezond en oke , foto's komen op onze site www.rivervalleyranch.nl. Groetjes Esther


Nou vertel eens meer!!! Zijn het paarden van jou? Paints???
In elk geval Gefeliciteerd!! Wat een geluk, twee tegelijk!
Groetjes,
Corine

toran
Berichten: 169
Geregistreerd: 15-10-01
Woonplaats: notter

oke oke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 22:17

rustig maar !!! de ene wel de ander niet , ik heb sinds een poosje een buckskin merrie weet niet of jij die gezien hebt ? zei is gedekt door ook een buckskin hengst , en is bevallen van een perlino ?????????????????
hengstje . Jij zal dit weten hij heeft ( nog geen foto op de site slecht weer ) blauwe ogen , lichte manen en hoeven , een iets donkerder staartje en randjes (het lijkt wel vies) om zijn ogen . en niet te vergeten een heel licht kleurtje lijkt wel creme ? heel apart .
Achter op stal staat een bijna witte paint , alleen in haar zomervacht zie je lichte vlekken zei is bevallen van een vrij bruin ( sorrel? ) overo hengstje leuk ding ook en verrassend hoor terwijl je voor bezig bent met een bevalling gaat er achter ook eentje , maar zoals ik al zei alles oke dus helemaal toppie !!!
En je weet je bent altijd welkom om de veulentjes te komen bekijken !

Groetjes Esther, www.rivervalleyranch.nl

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 00:11

Haha! Ik zat al te kijken op je site, ik denk welke merrie is dat nou??? Ik kom zeker een keertje langs! Ik wacht nog wel even tot je er nog meeeer hebt om te bewonderen!
Niet te geloven dat er 2 tegelijk gingen! Moet wel een erg leuke avond geweest zijn!!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:18

Ik heb ook even op de site gekeken, mooie veulentjes zijn er al