In volle verwachting van Future en Olivi......!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

In volle verwachting van Future en Olivi......!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:45

Tja ik kan het niet laten om een topic te openen Knipoog Binnen twee weken komen er hopelijk twee jonge veulens....

Eerst mag onze Metha (v. Havel) en die is drachtig van Olivi. Ben ontzettend benieuwd! Ze is ongelooflijk dik en vandaag staat ze onder videobegeleiding.... Een beetje lijnenteelt dus...

En dan Clown Mijn gekke Tos (v. Jazz) houdt het dit jaar bij een Duitse! Future, haar eerste veulentje OK dan!

Best wel weer spannend...! En in april mogen Syta (Krack C) drachtig van Oramé en Ida (Actueel) drachtig van Ooseven...

Dus iemand die nog veel tijd over heeft mag zich wel aanmelden om te komen helpen Clown


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 21:09

Haha nou met een reden niet echt. We hebben nog een Olivi staan hier en dat is echt een geweldenaar. Hij is best grof (stam komt uit de Geldersen) en Metha fokt klein dus we wilden het zo proberen.

En niemand kan ontkennen dat Cocktail een slechte hengst was..... het is super bloed. Bloed waar wij echt van houden, ook omdat Tos een geweldig paard is. Zij is weer van Jazz.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 09:45

Eeeeh helemaal niet Haha! Nu kan het nog....

Maar hoe het komt 4 veulens: we willen één of liever nog twee veulens per jaar. De jaren ervoor hadden we de merries ervoor en vier geinsemineerd. Uiteindelijk twee drachtig dus dat was mooi. Vorig jaar maar weer 4 insemineren, ach dan zullen er wel twee drachtig worden, maar alle vier drachtig bij de eerste inseminatie!!!! En ook nog allemaal in dezelfde periode.... dus dat kwam ons een beetje over het matje Haha!

En ze komen haast ook allemaal te koop te staan.....

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 14:49

Haha daarom hebben wij dus ook voor deze lijn weer gekozen. Ze staat hoogdrachtig te hinniken en krijgt om de dag haar zwangerschap gymnastiek aan de longe Knipoog Ik ben iig super benieuwd!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 21:03

Komen er aan Haha! Nog één dagje wachten! Morgen ga ik 'dikke' buiken foto's maken!


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-04 14:53

Titsia schreef:
de dag is om nu Knipoog


Haha ik ga me nu direct omkleden en dan race ik op de fiets richting de paarden, gewapend met digi Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 20:28



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers