We gaan gelijk op riv Q Pff wat maakt eusja het weer spannend, strekt steeds een achterbeen en draait rondjes. Heb d'r nu in 3 uur wel 10x een bal zien mesten maar verder doet ze niets ook niet eten. Stilte voor de storm noem ik het maar
Gefeliciteerd knolselder Dood eng zo'n redbag gelukkig was je er bij en kon je helpen. Hopelijk is Bambi in de benen en gaat verder alles zoals het hoort
Wat een verhaal knolselder, wat heb je goed gehandeld Ik ben er ergens ook ongerust op merrie was hiervoor niet zo lang zo onrustig maar we blijven wachten
Ik vind het altijd spannend maar dit jaar ergens nog meer dan eerder vooral omdat ik om me geen zoveel slechte verhalen lees en hoor. Maar ook omdat ze dit jaar zo anders is. Nu stast ze weer rustig een half uur geleden was het continue liggen en staan, boos achterom kijken etc
Hier niets uier is weer voller, glimt maar geen harsjes meer Ze gaat nu steeds echt plat liggen, dat was vorig jaar twee dagen er voor ook steeds dus toch de 18de dan
Hier is het druilerig en af en toe een sputtertje, maar wel veel wind en daardoor vrij koud. Geen veulen nog hier gelukkig eigenlijk want dit weer is niets aan.
Pfff zat eens terug te lezen hoe het vorig jaar ging. Als ze het zelfde doet als vorig jaar kan ik wachten tot de 26 ste Hoewel ze nu wel al eerder harste