[HK]Het Dikke Buiken Topic 2019 deel 2

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

veronique56

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2019 deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 08:06

Laylah, van harte gefeliciteerd met je hengst! Kan me voorstellen dat die 20 min dan uren lijken te duren. Gelukkig had je ervaren mensen binnen handbereik. Nu heerlijk genieten van je veulen.

Blackbeauty ook gefeliciteerd mer je veulen. Weer een blackbeauty of is hij/zij bruin?

Neonlight en Seven veel succes met camera/merrie staren.

Nadine groeit als kool!
Afbeelding

veronique56

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 21:25

Zo even niet meer gereageerd hier. Merk dat ik 's avonds weinig energie meer heb. Heel de dag met de kindjes, paarden en buitenboel bezig for een uur of 21.30. Lees dan nog wel alles mee maar heb geen puf om op iedereen te reageren.

Van harte gefeliciteerd met alle geboren veulens. Is hard gegaan hier de laatste paar dagen. Het aantal Redd bags is dit jaar wel heel opvallend. En wat onwijs goed dat ze er allemaal levend uit zijn gekomen en de merries steeds goed herstellen na het harde getrek. Zou dat komen omdat steeds meer mensen zich toch goed voorbereiden en de merries beter in de gaten houden?

veronique56

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 20:07

Cheytjuh een voorzichtige gefeliciteerd. In ieder geval een heel goed teken dat hij nu zelf drinkt.

Vulina gefeliciteerd met je hengst. Leuke afstamming, Ben benieuwd hoe hij uitgroeit.

Triple CD, wat een pracht exemplaar. Lijkt me toch lastig om die bijzondere kleurtjes te verkopen.