jobamara schreef:Veulenprik zit vlgs mij ook nog een verschil in tussen Nederland en Belgie, hier in Nederland werd mij in 2004 al verteld dat het niet nodig was. Als de merrie goed geent is het liefst nog 1 maand voor het veulenen, en ze voldoende goede biest binnen krijgen. En dat is tegenwoordig gelukkig simpel te testte door een bloedafname rond de 20 uur.
BianCatjee schreef:Luca03 schreef:Ohhh wat leuk Modim hier te zien! Ik vind schwarzwalders echt fantastische paarden!
Wat leuk ook mee gefokt of ken je hem?
BianCatjee schreef:Luca03 schreef:Helaas is mijn shetlander wat klein voor zo'n hengst. Als ik kon direct! Volg hem al een aantal jaren en ben echt verliefd op het ras
Haha oh ja dat is niet zo'n goed idee![]()
Wat leuk! Ben je al eens bij Marja geweest om in het echt kennis te maken met hem?
BianCatjee schreef:Luca03 schreef:Ik had daar heel graag stage gelopen maar heb niet het gewenste aantal studiepunten behaald om naar het buitenland te mogen. En gewoon eens op en af rijden is wat ver voor mij haha
Maar Marja zit niet in het buitenland.. ze zat eerst in Ingen en zit nu in Azewijn, dat is nog voor de Duitse grens
teuntje_v schreef:Hoelang hebben jullie merries geharst voordat het veulen kwam?
Tara is gisteravond begonnen met druppeltjes aan de spenen. Haar uier zit helemaal vol en staat op flinke spanning, als je in de speen knijpt spuit het eruit. Is troebel achtig. Vandaag de hele dag door nieuwe druppeltjes en opgedroogde druppels. Hopelijk is het snel zover.
Goede nacht iedereen, zet hem op!
baudyh schreef:Mooi veulen vulina, en Billy heeft ook de WoW factor.
Een da die zegt veulen pas met 6-8 weken ontwormen. Nou nee. De eerste echt met 9-10 dgn.
We hebben verkoop foto’s van Oscar laten maken. Er is wel wat interesse maar de juiste zit er nog niet bij.
Een voor proefje
[ [url=m/tsc5sf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bJocyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag is hij alweer 3 mnd. Hij word ook gechipt vandaag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers