Daarbij is 23 mei, op 340 dagen gerekend, toch dan nu 323 dagen?
Maar goed, het is goed gegaan

Nicky, hoe gaat het met jou veulen??
Laylah2002 schreef:Gefeliciteerd iedereen met de veulens echt prachtig de mijne word nu ook wel tijd dag 348 hihi
jobamara schreef:Enigste waker Vulina??
xPenny schreef:Hier nog eentje wakker maar was van plan om te gaan liggen.![]()
Zometeen de wekker weer.
Paardlief staat te eten en te slapen
max66 schreef:Hebben jullie je veulen verzekerd? Waar? Tegen welke kosten? Ik vind t allemaal zo ingewikkeld die verzekeringen. Heb de indruk dat je je scheel betaald en dat er een héleboel dan nog steeds onverzekerd is...
cupido1996 schreef:Timokyana, van harte gefeliciteerd!
Ik had net als de meeste meer veulens verwacht. Het wordt vast een veulenbom in 1 keer.
Ik zag ook nog een merrie die flink geschuurd had, ziet er pijnlijk uit. Sterkte ermee en hopelijk bevalt ze snel, hoeft ze het niet steeds open te schuren.
Ik verzeker ook niets, las dat Vulina verzekerd 1 maand ervoor en 4 erna. Dat zou ik zelf nooit doen. Heb al een keer 6 weken van te voren een verwerping gehad. Dan heb je nog niets, terwijl je wel verzekerd.
Fotsy schreef:Op 10 dagen scannen nog nooit van gehoord. Een eventueel vruchtje zit pas stil op 16 dagen. Tussen de 5 en 14 stuitert het blijkbaar rond in de baarmoeder dus lijkt me moeilijk te vinden. Maar ik zou ze eens laten opvoelen. Weg onzekerheid.
BusyMissy schreef:Pffff schrikken zo op het laatste moment Vulina, wat een geluk dat dit niet net een paar minuten later gebeurde. Jaag je ze altijd in de benen bij een redbag?