sandy en mii:D

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous, Dreamy

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

starling

sandy en mii:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 17:52

dit is mijn pony sandy. zi is 23 geworden omdat we haar hebben in laten slapen Verdrietig op 11 november 2004 vanwege een zenuw in haar achterbeen en ze drm niet meer goed kon lopen en dus vaak omviel en wer moeilijk kon opstaan Ach gut .1 x was het zo erg dat het tog maar echt moest inslapen nou ja ik d8 dat ze daarom wel even in eht zonnetje gezet mocht worden[img]dit is mijn pony sandy. zi is 23 geworden omdat we haar hebben in laten slapen Verdrietig op 11 november 2004 vanwege een zenuw in haar achterbeen en ze drm niet meer goed kon lopen en dus vaak omviel en wer moeilijk kon opstaan Ach gut .1 x was het zo erg dat het tog maar echt moest inslapen nou ja ik d8 dat ze daarom wel even in eht zonnetje gezet mocht wordendit is mijn pony sandy. zi is 23 geworden omdat we haar hebben in laten slapen Verdrietig op 11 november 2004 vanwege een zenuw in haar achterbeen en ze drm niet meer goed kon lopen en dus vaak omviel en wer moeilijk kon opstaan Ach gut .1 x was het zo erg dat het tog maar echt moest inslapen nou ja ik d8 dat ze daarom wel even in eht zonnetje gezet mocht worden
Laatst bijgewerkt door starling op 21-04-05 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

sillo

Re: sandy en mii:D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:58

waar is de foto..???

Do0w

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:01

Huuuh volges mij klopt er hier iets niet Verward geen foto's en drie x dezelfde tekst...Verward (of ligt dit aan mijn pc ?)

Moos is verhuist... Yeah eindelijk een binnenbak!

starling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 19:43

sillo schreef:
waar is de foto..???

het ging hier effe fout maar als je naar Sandy en mii en mijn nieuwew verzorpaardej ufo(ufana) gaat dan heb je de goeie want daar zijn wel foto's

Oscar
Forumcoordinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:30

Ik zal hier een slotje op zetten.

Starling, zou je je berichten in leesbaar Nederlands willen plaatsen?
Ik kan er echt geen touw aan vastknopen

It's not easy being green *** Kermit ***

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten