springende tuiger...ja, die bestaan

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous, Dreamy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Teigetje008

springende tuiger...ja, die bestaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 15:31

omdat ik dus vandaag een fotograaf bij me had, bedacht ik om even te gaan springen met stella, omdat ik geen enkel springfoto met haar heb..
Nu viel het de fotograaf een beetje tegen om precies op t juiste moment te schieten, maar vooruit er zit wat leuks tussen. Er was laatst een discussie of tuigers ook kunnen springen...nou Stella is 100% tuiger, en die kan wel knallen hoor... Haha! Haha!

Afbeelding
galopje..Deze vind ik zelf erg gaaf.

Ok, hier kwam ze erachter dat er een oxer stond...hoezo megajump..
Afbeelding

Volgens mijn broer is dit het ferraripaardje..
Afbeelding

2e keer de oxer, t werd al minder met die megajump..
Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het wel raar om je zelf te zien zitten, hihi...de eerste keer dat over die oxer vloog kon ik ook niet zo mooi meekomen, en dat zie je dus wel weer terug op de foto...haha
Laatst bijgewerkt door Teigetje008 op 21-04-05 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Zin in een fotoshoot? --> http://www.opticimage.nl Of check mijn profiel voor voorbeelden!

[WD-K] Derby Kloosterburen 24+25 mei 2014 (B t/m ZZL)

Caesar

Re: springende tuiger...ja, die bestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:34

Je moet echt mee naar voren en die teugels loslaten hoor, anders klap je er echt een keer met paard en al in. Ze springt gewoon "vierkant" omdat ze geen ruimte krijgt boven de sprong. Probeer daar op te letten de volgende keer. Wel vind ik dat je tuiger kan springen hoor, nog evne wat extra oefenen en het gaat vast wel soepeler! Succes!

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:34

effe een opmerking! Op die laatste foto! Je moet wel meezitten met je paard en je handen iets losser laten! Je zit boven de sprong gewoon op het zadel!

Maar wel een leuk paard hoor!

Het is maar een tip

11-01-2016 Dus ik hou je gevangen in zeeën van tijd, waar seconden een leven lang duren.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:36

Idd! Ik ben het met de bovenstaande reactie eens!
Verder erg leuk paardje zeg! Haha!

how sweet can it be to be loved by you

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:37

Ik ga met iris mee. Idd proberen je paard te volgen met zijn bewegingen en geef je paard de ruimte. Ik heb al eens een comibinatie dwars door een hindernis zien gaan, omdat de ruiter veel ste veel zat te trekken.

Maar wel leuk paard heb je Haha!

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 15:39

ik zat er zelf ook al naar te kijken, ik kom niet echt mee lijkt t. geeft niks, doen we de volgende keer beter...

Zin in een fotoshoot? --> http://www.opticimage.nl Of check mijn profiel voor voorbeelden!

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 15:51

tuurlijk, je kunt ook niet alles tegelijk. Het is maar een tipje hoor

11-01-2016 Dus ik hou je gevangen in zeeën van tijd, waar seconden een leven lang duren.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 16:52

Leuk! Ik heb ook met een tuiger gesprongen! (Vond ik eigenlijk fijner dan met een rijpaard Bloos njah vond tuigers eigenlijk ook veel fijner rijden) Met die tuiger heb ik 80 cm gesprongen. nouwja ik dacht eerst dat ik 60 cm had gesprongen maar aan het eind van de les werd gezegt dat we 80 cm hadden gesprongen! Krijg jou trouwens ook van die reacties van...Kan dat paard springen? Ik kreeg die vraag echt super veel!

[EJL-ITP] Het 2017 van Puzzle en Olivia
Olivia van 't vöske en powys(NL)Puzzle <3
Wedge Gribaldi x Garanco Z1+4 Verkocht naar Noorwegen

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 18:50

oh, ze kunnen wel springen hoor, haha. Los springt Stella met gemak over de staanders heen, nou moet ik dat nog durven.. Deze oxer was 90 cm hoog...

Bianka02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:24

echt supper lomp is die sprong maar wel erg leuk

Kayleigh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:29

Ik ga ook mee met de rest. Lachen Maar het zijn wel leuke foto's hoor, en dat je zo blijft zitten ziet er wel komisch uit Tong uitsteken En dat je paardje zo hoog springt ook whaha.

Teigetje008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 22:42

op deze zit ik beter..maar springt Stella weer net iets minder...Maar dit is ongeveer wat jullie voor ogen hadden? Oh ja, even voor de duidelijkheid: ik trek absoluut niet in haar mond hoor, maar ik moet bij haar wel contact houden, omdat ze anders veel te hard gaat. Maar ik denk dat je niet kan aflezen hoe iemand rijdt vanaf een foto. Ik vond het gewoon grappige foto's om te laten zien...

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie