Niek de Fjordenbaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 15:54

Zie ik nu pas, op de laatste foto, maar vanwaar al die zakjes aan het schrikdraad?
Als extra herkening voor de paarden dat ze het draad zien/weten waar hij is ofzo?

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 16:14

Niek Kwijl wat een mooie fjord is dat toch zeg! lekker eigenwijs ding lijkt me zoals hij kan kijken Tong uitsteken

Mooi halster heeft hij trouwens om. Het staat hem echt heel stoer!

Tancreda4

Berichten: 24024
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:28

Charos schreef:
Jeetje hoe houd je zo'n beest zo mooi schoon joh Lachen


Deken op snachts in stal doet wonderen. Samantha probeert 'zijn aankomend wintervachtje zo min mogelijk te hoyuden, en nu heeft hij snachts al een deken op. En het scheelt echt heeeel veel! Aangezien het een varken is in stal Nagelbijten / Gniffelen
Daarnaast goed poetsen Haha!

Tancreda4

Berichten: 24024
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 16:29

SanneVD schreef:
Zie ik nu pas, op de laatste foto, maar vanwaar al die zakjes aan het schrikdraad?
Als extra herkening voor de paarden dat ze het draad zien/weten waar hij is ofzo?


Als extra herkenning voor zowel paarden als mensen, aangezien je door twee schrikdraadjes moet om in het weiland te komen, en dat had ik in het begin helemaal niet gezien, en had Niek dan na het eerset al los gemaakt, en dan staat ie maar op een klein stukjes en niet in het echte weiland zal maar zeggen Lachen

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:01

twee weken geleden heb ik niek even door de was-straat gehaald, en vervolgens heeft hij zijn deken s'avonds op. Enne zo hou ik hem heel makelijk schoon. Tong uitsteken