Paard geruild voor een skippybal ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 10:19

lena1992 schreef:
Echt gaaf maar volgens mij ben je na de skippybal les wel heel erg moe. Maar het ziet er ook heel grappig uit.

Dat moe zijn valt opzich wel mee hihi, ligt er maar net aan hoelang je op de trampoline doorgaat he Knipoog Maar mentaal is het wel erg vermoeiend, je moet zo ontzettend nadenken wat je aan het doen bent. Elke beweging weer...

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:57

echt lol kan begrijpen dat je spierpijn hebt Tong uitsteken

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:00

Heel leuk Haha!
Het lijkt me ook vermoeiend Ineke Lachen

xXxSharonXxX
Berichten: 12
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:11

Haha..t ziet ur komisch uit Tong uitsteken
en heeft t goewd geholpen? Knipoog

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:40

xXxSharonXxX schreef:
Haha..t ziet ur komisch uit Tong uitsteken
en heeft t goewd geholpen? Knipoog

1 les helpt opzich niet veel natuurlijk, maar als je dit regelmatig doet zal er zeker verandering optreden in positieve zin

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:48

Wat goed zeg,
ik heb via de huisarts wel eens om deze therapie gevraagd. Ik ben ook behoorlijk scheef en sinds mijn ene been korter is dan de ander is het er niet beter op geworden.
De huisarts wist echter wat beters en ik mocht me 10 keer laten masseren bij de fysio. Wel lekker, maar ik ben er niets mee opgeschoten Scheve mond
Misschien moet ik zelf eens proberen zo'n adresje te vinden.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:18

Beetje late reactie van mij hier.

Ik was toevallig ook op stal toen Ineke zitles kreeg dus heb even lekker meegekeken.

Hoop dat je er wat aan hebt straks joh.
Vooral dat met die ballen vind ik een fijne want dat kan je makkelijk in je eentje tijdens het rijden controleren

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:37

Leuke foto`s! leuk zo voor een keertje! Haha!

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 21:42

Poohbeer schreef:
Beetje late reactie van mij hier.

Ik was toevallig ook op stal toen Ineke zitles kreeg dus heb even lekker meegekeken.

Hoop dat je er wat aan hebt straks joh.
Vooral dat met die ballen vind ik een fijne want dat kan je makkelijk in je eentje tijdens het rijden controleren

Ja die ballen moet ik ook ergens zien te vinden...zijn zeer handig
Ik heb er zeker wel wat aan, het is ook fijn dat ik samen met Kim ga, aangezien Kim mij natuurlijk gewone dressuurles geeft, maar het op deze manier wel een beetje kan combineren door extra te letten op de punten die ik scheef houd zeg maar...eh stom uitgelegd Bloos Tong uitsteken

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:46

hallo Irma

Haha, t ziet er best wel vaag uit Tong uitsteken
Wist trouwens niet dat Irma dit deed Verward

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:07

hehe ziet er grappig uit Haha! ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord dat je het zo ook kon oefenen Verward lijkt me trouwens best moeilijk om die bewegingen na te doen!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:13

Grappig, ik, Marieke(kellybelly), Kim(simongek) en Marja(Marja)hebben dat ook een keer gedaan op de manege. Kwam er zo'n vrouw op de manege en daar kon je je voor opgeven. Moest je ook op zo'n skippie bal zitten en later ook op je paard. Heb ook heel de dag spierpijn gehad, vooral in m'n rug, kon zowat niet meer lopen!

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 19:57

Pippy schreef:
Grappig, ik, Marieke(kellybelly), Kim(simongek) en Marja(Marja)hebben dat ook een keer gedaan op de manege. Kwam er zo'n vrouw op de manege en daar kon je je voor opgeven. Moest je ook op zo'n skippie bal zitten en later ook op je paard. Heb ook heel de dag spierpijn gehad, vooral in m'n rug, kon zowat niet meer lopen!

Ja erg is dat he, dat betekend dus wel dat je erg scheef zit/bent normaal gesproken Iig gebruik je je spieren verkeerd en áls je ze dan wel op de juiste manier gaat gebruiken heb je daarna erg veel spierpijn Bloos!

Ik vind het idd ook best moeilijk om de bewegingen na te doen op de bal. Je moet echt heel erg nadenken

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:52

Ineke2 schreef:
Ja erg is dat he, dat betekend dus wel dat je erg scheef zit/bent normaal gesproken Iig gebruik je je spieren verkeerd en áls je ze dan wel op de juiste manier gaat gebruiken heb je daarna erg veel spierpijn Bloos!

Ik vind het idd ook best moeilijk om de bewegingen na te doen op de bal. Je moet echt heel erg nadenken


Ja idd, ik had het zo dat als ik een ding moest doen, dat ik allemaal spieren gebruikte die ik helemaal niet moest gebruiken Verward Beetje vaag allemaal, ik ben nou eenmaal vaag Tong uitsteken

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:01

lijkt me echt supermelig om te doen