Coentje (arabier)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:55

tegen wie heb je het nou tooske?

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:40

Ik vind Coentjuh echt een super beestje! En samen met jou erop... Ik vin het echt een gave combi, jullie samen OK dan!
Enne, wat een aantal al hebben gezecht in het begin, Wat zit je netjes zeg! Haha!
Veel plezier nog met hm!
Leuk frontriempje trouwens...
Groetjes,
Stephanie Clown

(Ik heb nog even een keer naar je foto's gekeken, en wat me opvalt is dat Coentjuh overal op de rijfoto's zn oortjes helemaal naar voren heeft gedraaid!)

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:54

Marloez schreef:
*sorry dat ik reageer maar dit is onzin*
Ik bedoelde het niet over jou met die positieve dingen, ik bedoelde koentjuh ofzoiets
Ik heb nooit gezegt dat het bit bij mijn pony door de mond scheurde, maar je hebt gigantisch veel meer kans, als je paard ergens van schrikt bijv.? Houd jij je pony dan niet bij je?
Of doe je dat met dezelfde zachte hand alsdat je m laat inhouden tijdens een dressuurproefje?
Verward


Ik heb altijd geleerd, dat je een paard niet in zjin mond mag trekken als hij er vandoor schiet..

Maar iig, sandra, Erg toff foto's. Ik heb je in het echt zien rijden,(zonder zadel!)en vond dat je t erg netjes deed. Je hebt idd een enorme goeie zit.
Succes met Coen!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 18:14

MustangS schreef:
(Ik heb nog even een keer naar je foto's gekeken, en wat me opvalt is dat Coentjuh overal op de rijfoto's zn oortjes helemaal naar voren heeft gedraaid!)


Ja dat vind ik toch wel 1 van de leukste dingen van Coentjuh! Ze kunnen niet verder naar voren he Stef Knipoog!!!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 18:15

jameyskatje schreef:
bij jamaica zit er een spoorriempje onder ! t fijne weet ik er ook niet van maar stef zij dat dat beter was

idd stomme foto (spring foto ik op jeems)k had m zelf ook nog niet gesien maar ja wel geinig hahaha succes verder met je prinsjuh coentjuh (prince sharak)


Sorry room van die foto Bloos!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:19

hey coentje Haha!
wat is het toch een leukerd!
baccie he Haha! Knipoog


Coentjuh schreef:
Ja dat vind ik toch wel 1 van de leukste dingen van Coentjuh! Ze kunnen niet verder naar voren he Stef Knipoog!!!



ik vind dat ook het leukst, maar er kan beter één of 2 oren naar jou toe staan Haha! want nu is ie eigenlijk niet me jou bezig Haha!
maar ik vind het zelf ook altijd mooier staan Haha!

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:57

Coentjuh schreef:
Ja dat vind ik toch wel 1 van de leukste dingen van Coentjuh! Ze kunnen niet verder naar voren he Stef Knipoog!!!


Haha nee, ze staan echt SUPER erg naar voren... Verder kan volgens mij echt niet Bloos Hij heeft echt een lekker bekkie!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:47

wooooooooooooooooo wat een geruzie Scheve mond Haha!

coentje loop toch netjes? ik vind temenste van wel, tja soms gaat het idd wel goed zonder bit ringen om een watertrens Knipoog als het nu nog niet fout is gegaan zal het vast wel wat mee vallen toch Schijnheilig waarschijnlijk heb je gewoon een kurig nette rustige hand (whaha moet ik zeggen, ike nl niet Tong uitsteken )
ik vind het een supper mooi paardje, en het heel goed dat je zo veel voor dat paardje overhebt, het is immers een manege pony Haha!

maar ehe over dat geruzie Verward warom word er zo moeilijk overgedaan Bloos!
ehe of marloez kan rijden (dat kan ze wel hoor ) maakt toch niet uit? ze kan tog wel tips geven, rijden heeft nix met het hoofdstel te maken Bloos
altans dat vind ik Scheve mond , daarbij zeggen foto's niet echt veel hoor Knipoog het zijn maar moment opnamens.

niet meer zo ruzeie he Haha!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 15:08

MustangS schreef:
Haha nee, ze staan echt SUPER erg naar voren... Verder kan volgens mij echt niet Bloos Hij heeft echt een lekker bekkie!


(kbedoelde (andere) Stef, DE Stef op bokt Haha! , die staat bij mij op stal, omdat ze wel is zei; die oortjes van h'm kunnen niet verder naar voruh!)

xxNimboxx

Berichten: 83
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Ergens in Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:49

Wat een leuk beestje zeg!
Hij lijkt wel wat op mijn arabier Nimbo.
Maar.. er staat overduidelijk in je titel dat het een arabier is, maar het is een nrps! Niet zo mensen foppen he Knipoog Clown
Dat hij zo rond loopt kan ik je niet kwalijk nemen.
Arabieren hebben gauw de neiging om te rond te lopen!

Ik vind het wel raar dat je zo negatief doet over de tip van Marloez.
Ik zie dat je in je vorige topic ook al zat te tobben met z'n mond. Een hoofdstel met neusriem en bitringen is heel zacht voor het paard.
Maar goed, ik zie dat je liever bij je eigen ideeen houdt. Maakt verder niet oud Knipoog
Maar ziet er verder wel mooi uit!
Mooie frontriem heb je trouwens!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:25

xxNimboxx"]
Ik vind het wel raar dat je zo negatief doet over de tip van Marloez.
[/quote]
Als iemand er zo lang over door dramt, terwijl Coen er geen last van heeft, dan ga je echt niet positief doen over die zgn tips

[quote="xxNimboxx"]
Ik zie dat je in je vorige topic ook al zat te tobben met z'n mond.
[/quote]
Toen had ie nog zo'n verroest manegebit, nu een mooi nieuw dubbelgebroken watertrensje met een stukje koper erin...

[quote="xxNimboxx"]
Een hoofdstel met neusriem en bitringen is heel zacht voor het paard.
[/quote]

Lees dit:
[quote="Marliesje"]
En trek je van de zogenaamde 'tips' maar niks aan, als jij netjes met je handen stil rijdt en het bit past dan is er niks aan de hand, en zit jij te trekken dan kan je pony zonder neusriem gewoon zijn mond openen zodat hij geen pijn heeft. Heel vriendelijk dus juist.
[/quote]


[quote="xxNimboxx schreef:
Maar goed, ik zie dat je liever bij je eigen ideeen houdt. Maakt verder niet oud Knipoog


En hoe is dit bedoeld?

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:29

Jee, wat een knap paard! *LOL*
En weet je zeker dat het een ruin is? Knipoog

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:32

Laatst bijgewerkt door Oliver op 16-08-04 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xxNimboxx

Berichten: 83
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Ergens in Brabant...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:33

Coentjuh schreef:
En hoe is dit bedoeld?


Daar moest 'uit' staan. Maakt verder niet uit.
Het was echt niet aanvallend bedoelt hoor Knipoog
En ik weet heus wel waar ik over praat.
Ik heb al 20 jaar ervaring met paarden en heb oa veel arabieren ingereden.
Het is écht waar. Ze luisterden allemaal perfect en keurig naar me. En nooit met het hoofd naar boven zwaaien ofzo. Allemaal door een dubbelgebroken watertrensje, bitringen, een lage neusriem, en natuurlijk een zachte hand!
Maar zo te zien heb jij wel een zachte hand! En dat scheelt een hele hoop!

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 18:42

Ponygekkie schreef:
Jee, wat een knap paard! *LOL*
En weet je zeker dat het een ruin is? Knipoog


Ja jammergenoeg wel Verdrietig haha!!!

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:57

Coentjuh schreef:
(kbedoelde (andere) Stef, DE Stef op bokt Haha! , die staat bij mij op stal, omdat ze wel is zei; die oortjes van h'm kunnen niet verder naar voruh!)


Hahaha, foutje... Kwam omdat je zei:
Ja dat vind ik toch wel 1 van de leukste dingen van Coentjuh! Ze kunnen niet verder naar voren he Stef !!!

Je reageerde op mij, dus ik dacht dat ook de Ik Stef bedoelde ipv de Stef op bokt Bloos Mijn foutje!
Maar... ik vin het alsnog hele leuke foto's en zn oortjes kunnen niet verder naar voren Knipoog Lovers
Super veel plezier nog met hm, en nog veel succes met het bittenmisterie Schijnheilig


PS: Wat me ook op de andere foto's van Coentjuh opvalt, is dat hij nog zo lekker wit is! Witte paarden en pony's worden snel uuh... geel Bloos

Coentjuh

Berichten: 9842
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:04

haha deze wordt ook geen geel, maar bruin, ook goed?! Tong uitsteken

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:18

supper gaaf beesie ik heb zelf ook een arabier in het begin eigewijs maar als ze eenmaal weten wie de baas is dan luisteren ze ook perfect (de meine dan he)

maikellover

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:36

echt een super beestje. mooi beestje. lief beestje. lief hoofdje ook. zeker als die oortjes naar voren staan. je kunt het zien dat het een arabier is.

maikellover

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:48

echt een super beestje. mooi beestje. lief beestje. lief hoofdje ook. zeker als die oortjes naar voren staan. je kunt het zien dat het een arabier is.

maikellover

Berichten: 54
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:49

ow sorry dat was 2 keer het zelfde berichtje hih sorry Geld, geld!