De hengst van Purtje; Show Dancer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:15

Wat stond er voor commentaar op haar coupon?

Grote paarden hebben inderdaad wel een streepje voor, maar ik moet eerlijk zeggen dat de paarden die door waren ook de betere paarden waren. Ik had er alleen nog een Kennedy extra bij verwacht. Maar van de acht die door mochten stonden de 2 kleinste 1 en 2. Die waren echt niet zo enorm groot.
Mijn paardje is ook maar 166 of zo, maar die toont veel groter wanneer hij gaat lopen, dus dat is wel een groot voordeel. Het is jammer dat mijn paardje zich in draf niet zo goed liet zien, hij had erg veel moeite met de overgang van zand naar gras en had daardoor in draf wat tactverlies. Hierdoor liet hij ook zijn schouderbinnenwaarts niet goed zien, terwijl hij daar eigenlijk echt een ster in is. Het had misschien nog 1 of 2 puntjes kunnen schelen, omdat dan zijn uitstraling ook veel positiever is en hij enorm los door zijn lijf kan draven. Dan had het heel misschien nog spannend kunnen worden (hij had nu 64,5 punten) maar ik denk dat hij ook dan niet door was gegaan, daar was de concurrentie toch te sterk voor. Als ik dit van tevoren geweten had, was ik misschien naar Houten gegaan. Ook omdat je daar op een achterbergbodem rijdt en dat geeft mijn paard net wat meer schwung.
Maar goed zelfs al was hij hier doorheen gekomen, dan nog was hij in Ermelo helemaal zoek gereden. Safier is in ieder geval weer een positieve ervaring rijker

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:02

Er stond helemaal geen commentaar op het coupon, dat was het vervelende, alleen het cijfer en verder nix.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:32

Ik zou best wel eens een dagje met zo'n jurylid mee willen lopen

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:49

Ik moet eerlijk zeggen dat als Show het gewoon had gedaan vond ik hem beter dan die Wolkentanz.. maar ja je doet er nix aan.... en we hebben helaas geen 2de kans meer want hij is natuurlijk al 5.. maar goed...

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 09:06

Wolkentanz? is dat die van Nathalie ( Beukers )?

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:07

Neej... dat is niet die van Nathalie... dat dacht ik eerst ook.. hij was ook wel zwart maar hij was het niet.. en als hij het wel was is hij neit door haar gereden..

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 12:09

kan zijn dat hij evt verkocht is..

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:13

Bedoel je nr. 648 Spirit, Wolkentanz II * Sion gereden door V Hoeffgen. Die tweede was?? Was trouwens een zij. Knipoog
Die vond ik tijdens de prijsuitrijking ook niet echt bijzonder, maar ik denk dat dat komt omdat zij toen natuurlijk niet losgereden was en de ruiter haar niet helemaal voor elkaar had. Was me trouwens ook met losrijden niet opgevallen, de andere finalisten wel. Had niet verwacht dat zij de tweede plaats zou behalen, maar nogmaals ik heb haar niet in de ring zien lopen. Lachen

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:35

Ja die bedoelde ik indd.. Ik heb hem helemaal niet gezien maar ik vond haar tijdens de prijsuitrijking indd niet echt fantastisch.. maar goed ik ga wel naar de halve finale omdat Herman Renkers wel door is met Savanne en wij waren ook wel een btje Hurmie fans..!!! dusss we gaan in idere geval naar Ermelo. Tong uitsteken