Vervolg van Natasja in de schijnwerpers !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Vervolg van Natasja in de schijnwerpers !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 19:58

Haha! Nu ik eindelijk vakantie heb is er eindelijk weer tijd om wat foto's van m'n geweldige bijrijdpony Natasja neer te zetten! Cheese! Een tijdje terug zette ik hier Natasja in de schijnwerpers en dan nu ................... het vervolg Voor degene die deel 1 niet hebben gezien , sorry maar de foto's doen het dankzij Pictertrail niet meer

Oke mag ik me voorstellen? Ik ben Natasja en naar aanleiding van in de schijnwerpers als model ben ik nu gepromoveerd tot actrice in de speciale paarden LotR! *LOL* Dit betekend dat alle personages paarden spelen. Eerst wilde ze zien of ik ook stuntwerk kon verrichte en dat kan ik natuurlijk. Ik moest het paard met de 3 benen spelen. Ja, Ja je gelooft het niet maar hier op de foto is het resultaat!

Afbeelding

Dat was natuurlijk een eitje voor z'n talent als mij en nu wilde ze van de set het wat moeilijker maken Rolleyes Ik moest het paard met 2 benen spelen. Dit omdat al zou ik de rol krijgen ook nog weleens aangevallen Blauw oog zou kunnen worden door de Orks en zodoende maar 2 benen zou hebben. Boos!

Afbeelding

Na de screening te hebben doorstaan vroegen ze ze af voor welke rol ze mij zouden kunnen gebruiken. Na een blik te werpen op mijn glanzende velletje kwamen ze er achter Ik zou Gandalf de grijze doen!

]Afbeelding

Hierna moest ik me inleven of ik de hobbits aan zag komen over de berg bij The TWo Towers. Heb ik geen oscar verdiend voor mijn 1ste openbare optreden? Ik vind van wel Haha!

Afbeelding

O ja hoe oud schatten jullie mij? Hier nog een fototje van een maand terug Cheese! Afbeelding

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:00

Haha, leuke foto's!
Leuk paardje Haha!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:03

Leuk paardje hoor Lachen

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:09

een heel leuk paardje hoor!! *LOL*
en de tekst erbij is ook echt wel super goed gevonden Haha!

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 20:14

Bedankt voor de leuke reacties! Haha! Ik vind die verhaaltjes ook altijd wel leuk om te verzinnen. Bloos

Hoe oud/jong schatten jullie haar en haar stokmaat?
Verward

Ben ik wel benieuwd naar!

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 15:02

Niemand? Huilen

Bornn
Berichten: 532
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: Maldegem (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:53

Haha leuk comentaar erbij Haha!

En je hebt ook een erg leuk paardje !! Knipoog Lachen

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:20

ik denk dat se al best wel in een wat oudere leeftijdscategorie zit(sorry als t fout is) maar een exacte leeftijd, nee dat kan ik niet !!! zegzegzegzegzegzegzegzegzeg!!!!!! Een heel mooi beestje, zoiets zoek ik ook als ik zeker weten een eigen paard koop!!!!!!!!!

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 17:23

mariellexxx schreef:
ik denk dat se al best wel in een wat oudere leeftijdscategorie zit(sorry als t fout is) maar een exacte leeftijd, nee dat kan ik niet !!! zegzegzegzegzegzegzegzegzeg!!!!!! Een heel mooi beestje, zoiets zoek ik ook als ik zeker weten een eigen paard koop!!!!!!!!!


Ja je gelooft het niet maar Natasja is 2 mei 26 geworden nu nog dr stokmaat raden!
Bedankt voor de leuke reacties!
Niemand meer?

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:39

heeeeeej, ben kweer, euhm dr stokmaat, jeetje ik denk rond de 1.40/1.50, het is tog en pony???zit ik weer in de buurt???ik hope so!!!! ik vind der echt leuk, hoelang heb je dr al en rij je gewoon recreatief met haar???

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 17:46

mariellexxx schreef:
heeeeeej, ben kweer, euhm dr stokmaat, jeetje ik denk rond de 1.40/1.50, het is tog en pony???zit ik weer in de buurt???ik hope so!!!! ik vind der echt leuk, hoelang heb je dr al en rij je gewoon recreatief met haar???


Natasja is op haar derde gemeten voor het appaloosa stamboek en toen was ze om precies te zijn 147.5. Misschien dat ze nu iets groter, denk ik wel. Ze is niet van mij maar ik doe haar inmiddels al weer meer dan 2 jaar en rij er 4 tot 5 x per week met haar recreatief zoals je zei Dat vind ze ontzettend leuk. In de bak rijden we niet meer omdat ze artrose heeft maar met haar prikken die ze krijgt gaat het super! Leuk dat je haar zo gaaf vind ! Is ze ook ik heb nog meer foto's van haar in mn profiel. Gr Carolyne

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:23

ZOOOOOOOO, zat ik er toch weer erg dichtbij, en ik ben zo slecht in raden........, maar leuk dat je ondanks de atrose nog lekker rijdt met haar!!! enne ga zo door he???? echt een geweldig dier! doeidoei