Dagje Zeeuwse dag van het paard (deel 1)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Dagje Zeeuwse dag van het paard (deel 1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 16:50

Jaja vandaag was het dan eindelijk zo ver, we gingen naar de Zeeuwse dag van het paard. We wilden na het trailer-drama van vorig jaar dit jaar eigenlijk niet meedoen, maar nadat heel veel mensen ons hadden belooft om te helpen met als we Pim de trailer terug niet in zouden krijgen, hebben we ons toch over laten halen en gingen we vol goede moed aan ALLES wat er vandaag te doen was meedoen Haha!

Vanmorgen om 7.00uur was ik bij Pim aanwezig, om even snel een borsteltje eroverheen te halen en z'n beenbeschermers voor de trailer aan te doen Knipoog

Afbeelding

Om half 8 kwam z'n eigenaar met de trailer en gingen we proberen om Pim zonder dwang in de trailer te krijgen....en jawel het lukte in 1x hij liep zo naar binnen, alsof hij het iedere dag doet *LOL*

In Vrouwenpolder aangekomen, eerst al onze zooi uit de auto (het leek echt alsof we 3 weken op vakantie gingen Bloos! ), inschrijven en daarna Pim uit de trailer...

Afbeelding

Pim z'n eigenaresse moest om 11uur een proefje op Pim rijden, maar omdat we niet wisten hoe laat de keuring precies was hebben we gevraagd of ze wat eerder mocht, en dat kon Haha!
Dus vervolgens opzadelen en rijden..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Halsstrekken

Afbeelding

Afbeelding
Gaaaalop Cool

Afbeelding

Vervolgens snel Pim afzadelen en klaar maken voor de keuring...er waren nog 2 rubrieken voordat Pim moest, dus ik kon nog mooi even kijken wat precies de bedoeling was van het voorbrengen

Afbeelding
Jaja we zijn er helemaal klaar voor Haha!

Afbeelding
Stap, ik zet m'n beste beentje voor Tong uitsteken

Afbeelding
Opstellen Pling

Afbeelding
Draven

Afbeelding

De rest van de foto's zet ik in een ander topic, want anders wordt het wel erg veel Knipoog

[ITP] [FJORD] Dagje Zeeuwse dag van het paard [DEEL 2]

[edit] Rasvermelding en Capslock uit titel verwijderd
Oscar [/edit]


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:58

Ik vind Fjorden er eerlijk gezegt allemaal hetzelfde uitzien, dus ik ga niet zeggen dat het een enorm leuk paard is Bloos Maar we hebben jullie wel gezien! De Fjord iig... Met de show van het stamboek oa - bestgaand geloof ik?, onder het zadel.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 18:50

Haha ik moet toegeven, dat ik zelf ook heel slecht ben ik fjorden onderling uit elkaar houden Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:55

whaha, vind ik ook altijd, ik blijf altijd bij de vraag bij een fjorden houder, hoe houd je ze uit elkaar Clown
Maare, leuke foto`s hoor!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:44

Als je ze eenmaal kent dan houd je ze wel uit elkaar, wij hebben er nu 7 op de manege staan waar ik rijd (6 manegefjorden en 1 pension) en je kan ze makkelijk uit elkaar houden Knipoog

Leuke foto's hoor!

    If you can dream it, you can do it ...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:55

Vraagje, dat proefje was dat fjordsport? Weet ik dat mooi voor volgend jaar nl, ga ik daar mn M dresuur wel halen.... Heb ik tenminste wat te doen tijdens het wachten, hihihii

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 21:01

Nee het was naar mijn weten niet voor fjordsport, die proefjes zijn van het najaar in vrouwenpolder, we doen dan waarschijnlijk ook mee Haha!

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:11

Hey Pimmie Knipoog Ziet er allemaal netjes uit hoor Haha! Hij liep ook leuk met de show!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:45

Lovers waaaaauw mooie pony Lovers

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:52

Ik heb je nog zien zwoegen met je beker Tong uitsteken Ik herkende je nog ook vanaf zo'n 250 m afstand. Tong uitsteken Goed hè Knipoog Maar de show met dat 4span enzo was idd leuk. Waarom reed jij of Marieke er eigenlijk niet op, maar Heleen?

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 15:34

Sieltjuh schreef:
Ik heb je nog zien zwoegen met je beker Tong uitsteken Ik herkende je nog ook vanaf zo'n 250 m afstand. Tong uitsteken Goed hè Knipoog Maar de show met dat 4span enzo was idd leuk. Waarom reed jij of Marieke er eigenlijk niet op, maar Heleen?


Haha het viel inderdaad niet mee om een ererondje te rennen, met in m'n ene hand een giga beker en een zweep en ik m'n andere hand en lichtelijk opgefokte Pim, haha. Had echt zo iets van; ''Wat zal ik loslaten als Pim aan de kletter gaat Tong uitsteken''

En Heleen reed Pim tijdens de show, omdat ze er ook al heel de dag was en Marieke had zelf niet zo'n zin en dan kon zij ook nog wat doen. Marieke had 's morgens de dressuur gedaan, ik voorgebracht en Heleen dan rijden.
Ik zou het trouwens ook niet zo snel doen hoor, voor zoveel mensen gaan rijden Knipoog

Dreeke

Berichten: 2436
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Wolphaartsdijk (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:54

Pervinco schreef:
Ik vind Fjorden er eerlijk gezegt allemaal hetzelfde uitzien, dus ik ga niet zeggen dat het een enorm leuk paard is Bloos Maar we hebben jullie wel gezien! De Fjord iig... Met de show van het stamboek oa - bestgaand geloof ik?, onder het zadel.


Ben ik dus helemaal niet met je eens!!!!!! Je ziet echt wel duidelijke verschillen per fjord!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:59

Dreeke schreef:
Ben ik dus helemaal niet met je eens!!!!!! Je ziet echt wel duidelijke verschillen per fjord!


Btw, jij moet Simone(Minka dus) met Pim zowat wel hebben gezien, Vinga stond aan dat paaltje daar en Pim stond aan een trailer daarachter Knipoog

    If you can dream it, you can do it ...

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:10

Haha ik heb echt een mega-foute opmerking gemaakt met al die fjorden mensen dat ik fjorden soms ook niet uit elkaar kan houden Knipoog
Maar het is gewoon zo, helemaal geen fjorden van bokkers die ik enkel op de foto heb gezien. Fjordjes hiero (Pim en Pjotr) kan ik met gemak uit elkaar houden hoor, in 1 oogopslag, ze lijken absoluut niet op elkaar Haha!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:11

Heranda schreef:
Btw, jij moet Simone(Minka dus) met Pim zowat wel hebben gezien, Vinga stond aan dat paaltje daar en Pim stond aan een trailer daarachter Knipoog


En ik heb Vinga wel gezien ja, dankzij jullie twee, haha Haha!

Dreeke

Berichten: 2436
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Wolphaartsdijk (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:03

Heranda schreef:
Btw, jij moet Simone(Minka dus) met Pim zowat wel hebben gezien, Vinga stond aan dat paaltje daar en Pim stond aan een trailer daarachter Knipoog


Uhm trailer er achter? Daar stonden Friezen Verward
Als ik tussen die twee trailers door keek zag ik wel een fjord met
lange manen maar ik weet niet of ie dat was??

Dreeke

Berichten: 2436
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Wolphaartsdijk (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:03

Of was het die fjord met dat vliegennetje????

Dreeke

Berichten: 2436
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Wolphaartsdijk (Zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 19:04

Jaaaaa ik zie het al op foto 1.
Die heb ik gezien ja dat is de fjord met het vliegennetje!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:40

Ik heb Pim nog wel gezien Haha! Toen ze met nog 3 Fjorden in dressuurornaat stond te wachten voor ze de ring in konden ofzo? Verder jammer dat ik jullie niet gespot heb, maar goed, je kan niet alles hebben Haha!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 21:02

Jaja Pim was de fjord met het vliegennetje, haha. En het klopt ook dat ze met z'n vieren stonden te wachten voordat ze de ring in konden, er moest toen nog druk worden overlegt wat ze precies gingen doen tijdens de show, haha!!!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:22

Hoe vond Morindy het trouwens dat ze met Nimco de ring in mocht??

"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers