foto`s van myking en mij, en amarinske en mij...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chomoc
Berichten: 128
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: snikzwaag

foto`s van myking en mij, en amarinske en mij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 16:12

Laatst had ik een onderlinge wedstrijd. ik deed met amarinske mee in de B, en met myking deed ik mee in de M1.
Myking is de pony van mijn zus afke(myking op dit forum) zelf heb ik namelijk al een x vaker M1 gereden(daar had ik 2 wp@s in), en Myking is zelf M2 nu...
het ging wel aardig goed, maar had er wat slordige foutjes tussen, zoals de volte niet rond maken. in de hoek een paar sprongetjes galop. maar toch was ik 2e met 159 p. hier een foto van mij en myking:
Afbeelding

Met amarinske deed ik mee in de B.. (haar heb ik zelf beleerd) dat ging erg slecht, ze ging de hele tijd stilstaan, we gleden in de galop onderuit, dus heb ik niet meer gegaloppeerd... gelukkig was ik niet de enigste met 124 punten.. oeps heb nog nooit zo laag gehad Verward nouja, als ze niet ging stilstaan had ik al veel hogere punten maja... (ja het afvallen met amarinske lukt niet echt, ze is niet drachtig, maar dat lijkt ze zo wel)hier een foto van amarinske en mij:
Afbeelding

nouja, meer foto`s heb ik niet.
commentaar mag, voor zover dat kan *LOL*

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:34

mooie pony's hoor
gave foto's

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:12

Leuke pony;s!! Haha!
Amarinske is supergaaf!!

Daphne18

Berichten: 229
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:40

Leuke pony's hoor! En je moet toch ergens beginnen... Gewoon lekker dooroefenen, als alles in 1 keer perfecto gaat wordt het ook snel saai toch?