mijn nieuwe z pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
floke
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 23:24

ja sofie dat klopt het is scot die bij ons heeft gestaan!!! hij was bij ons perfect ingereden he en we konden hem goed poetsen, maja wie weet wa hebben zun er ondertussen mee gedaan he.
en dan ook miekelover, als je beslist da op scot geen klein kind kan dan is dat verkeerd want bij ons reden er kinderen op!!! hij was doodbraaf en als ze hem weg doen verwittig mij dan , dan neem ik em gewoon terug de mensen van wie die is hadden mij beloofd van em nooit weg te doen, en nu beweren julie da ge er niks mee kunt doen!!! tis schandalig!!
sorry ze ma die pony is bij ons opgeggroeid en we kennen hem al van toen hij een paar maanden oud was, ik zou ni willen da die binnen dit en een jaar op de slacht beland. Boos!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 00:56

leuk ponytje
erg gaaf dat vele wit op zijn koppie

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 10:37

floke schreef:
ja sofie dat klopt het is scot die bij ons heeft gestaan!!! hij was bij ons perfect ingereden he en we konden hem goed poetsen, maja wie weet wa hebben zun er ondertussen mee gedaan he.
en dan ook miekelover, als je beslist da op scot geen klein kind kan dan is dat verkeerd want bij ons reden er kinderen op!!! hij was doodbraaf en als ze hem weg doen verwittig mij dan , dan neem ik em gewoon terug de mensen van wie die is hadden mij beloofd van em nooit weg te doen, en nu beweren julie da ge er niks mee kunt doen!!! tis schandalig!!
sorry ze ma die pony is bij ons opgeggroeid en we kennen hem al van toen hij een paar maanden oud was, ik zou ni willen da die binnen dit en een jaar op de slacht beland. Boos!


nee natuurlijk komt ie niet bij de slact. Het komt vast allemaal goed. Ik moet er gewoon veel tijd in stoppen. maar ik nu bijna examen heb gaat dat beetje moelijk. Hij is van crista en gunter en hij stond op de manege dde hoefijzer ofzo in belgie. Daar was pas geleden een open deur dag. Heb jij nog een foto van scooty dan?

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 10:38

kebannie schreef:
dus als ie nou heel braaf is en goed zijn best doet dan blijft ie?
dan moet ie maar heel braaf zijn kan die lekker daar blijven



ja hijs wel braaf en kan leuk lopen heb ik gezien alleen moet hij dan wel braaf zijn haha maarja

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 18:44

ik ben er vandaag nog geweest. Ik kan der gewoon poesten. Toen mochten de paarden voor 24/7 de wei op. Ik had scooty in de rijbak gedaan kont ie lekker uitleven. Dus toen zei adrie zet hem maar bij kimberly en piorun in de wei. Nou ik hem erbij gezet jezus wat is dat klein ding sterk zeg. Nou was dus wel wennen voor hem tussen 2 grotere paarden
nou bokken steigeren lopen etteren etc. maarja toen was het rustig. IK was de stal aan het mesten riep adrie ineens scooty is losgebroken. Verward . Hij is onder de draad gekropen. IK hem naar de bak gejaagd en hem paar tikken tegen ze kop geven etterbol. Toen weer terug in zijn eigen weitje maar iemand begon te zeiken over de wei en nu staat hij in een stal. haha eind goed al goed

floke
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:36

ojee!!! je mag em daar niet voor op zen kop meppen!! die pony heeft wsl in maanden geen andere paarden op de weide gehad, dan is het logisch dat die zot doet en door de draad gaat. je moet em echt rustig behandelen anders win je zijn vertrouwen nooit.

floke
Berichten: 8
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: brasschaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:36

en ja ik heb nog veulen foto's van scot

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 11:05

floke schreef:
ojee!!! je mag em daar niet voor op zen kop meppen!! die pony heeft wsl in maanden geen andere paarden op de weide gehad, dan is het logisch dat die zot doet en door de draad gaat. je moet em echt rustig behandelen anders win je zijn vertrouwen nooit.

tuurlijk wel anders doet hij de volgende keer het weer. Op de manege stond hij ook met andere paardjes in de wei. Als ik hem niet op zijn flikker geeft dan denkt hij ow zij is makkelijk ik kan van alles flikken bij der. Nou mooi niet. Straks moet er een 5jarige mesiej op rijden en als hj dan ook zo doet dan gaat hij weg.