Even voorstellen: Tommy

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maxi90
Berichten: 22
Geregistreerd: 19-03-04

Even voorstellen: Tommy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-04 23:16

Ik ben nieuw op dit forum en wou hierbij mezelf en mijn pony Tommy even voorstellen. Of eigenlijk is Tommy mijn leasepony, doordat ik studeer heb ik helaas alleen in het weekend tijd om hem te rijden. Ik deel hem dus met iemand anders die hem doordeweeks rijd. Wat voor ras hij is, ik zou het niet weten, maar we hebben altijd aangenomen dat hij een kruising is met een haflinger. Wat betreft de leeftijd is Tommy al wat ouder, we schatten hem ergens tussen de 15 en de 18. Ik lease hem pas vanaf september, daarvoor heeft hij altijd met manegeruiters op de rug in de lessen meegelopen. Nou ja op zijn rug, zijn ruiters lagen er meer naast dan dat ze erop zaten. Lachen
Ik denk dat zijn eigenwijze koppie ook wel genoeg zegt.

Afbeelding

Deze foto is trouwens genomen na een trial, die we wonder boven wonder hadden gewonnen. Normaal gesproken is de gehoorzaamheid bij Tommy heel ver te zoeken. Tong uitsteken


Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 05:42

mooi hoofdje heeft ie!
palomino toch?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 06:09

Weet diegene waar je hem van geleased hebt ook niet wat het is en hoe oud hij is?
Rij je er zelf ook op?

Geen onderschrift.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 06:22

Hij is leuk en kijkt inderdaad best ondeugend! Lukt het jou wel om op zijn rug te blijven zitten...
Wel cool dat jullie de trial gewonnen hebben!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 06:27