Fotoshoot van Ozzy the Man...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 07:18

Die pretogen <3 . Wat een leukerd en wat een mooie foto’s van hem !! Die laatste foto is geweldig, die representeert zijn hele karaktertje denk ik :D .

Don't take anything for granted


Anoniem

Re: Fotoshoot van Ozzy the Man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 08:01

Wat een stoere pony!

Sellyxx

Berichten: 1202
Geregistreerd: 29-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 10:58

Heel leuk hoe Ozzy zichzelf zo letterlijk in de schijnwerpers heeft gezet :D Super knap model, maar ook complimenten voor de fotograaf, blackfoto's kunnen best nog wel eens hetzelfde of standaard zijn maar deze zijn stuk voor stuk een feestje om naar te kijken <3

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Fotoshoot van Ozzy the Man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-23 16:22

Ik zag de fotos op de voorpagina en dacht, dat kan er maar eentje zijn! Hands down voor mij de knapste mini van bokt...
En waar Wessel voor mij de knapste fries is en ik daar nooit genoeg fotos van kan zien ( welk geluk heb je dat jij allebei die mannen tot de jouwne mag benoemen :D ), geldt dat ook voor Ozzy hoor <3


kimmie261

Berichten: 19203
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-23 19:02

Flint09 schreef:
@ Kimmie261 - staat bruinschimmel in het paspoort , maar op dit moment in de rui ziet hij er hetzelfde als Ozzy , dat witte haar dat nog weg moet voor de zomer :-)


Is denk ik ook een moorkopje dan, Ozzy kent 3 seizoenen > vosje - bijna wit - rood
Ik vind het echt zo'n leuk kleurtje :j


janouk schreef:
Ik wil ook een Ozzy _/-\o_

Zalige fotos, goed gelukt


Baby Ozzy's maken <3 <3 , moet ik wel eerst een merrietje kopen.. :=


Lukasje schreef:
Die pretogen <3 . Wat een leukerd en wat een mooie foto’s van hem !! Die laatste foto is geweldig, die representeert zijn hele karaktertje denk ik :D .


Hij is vooral eigenlijk heel stout, maar wel leuk stout... O:)


Sellyxx schreef:
Heel leuk hoe Ozzy zichzelf zo letterlijk in de schijnwerpers heeft gezet :D Super knap model, maar ook complimenten voor de fotograaf, blackfoto's kunnen best nog wel eens hetzelfde of standaard zijn maar deze zijn stuk voor stuk een feestje om naar te kijken <3


Nou dat is super leuk om te lezen voor Mariska, die heeft er wel wat tijd ingestoken..


Pluttersput schreef:
Ik zag de fotos op de voorpagina en dacht, dat kan er maar eentje zijn! Hands down voor mij de knapste mini van bokt...
En waar Wessel voor mij de knapste fries is en ik daar nooit genoeg fotos van kan zien ( welk geluk heb je dat jij allebei die mannen tot de jouwne mag benoemen :D ), geldt dat ook voor Ozzy hoor <3


Jaa, Ozzy is ook zo leuk, doet het ook altijd wel leuk op de foto <3 :D :') ,en Wessel is ook een lekker ding, haha, ik kijk graag naar hem.. :+:

Dank jullie wel voor de leuke reacties, en dat hij natuurlijk in uitgelicht mag staan!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laura_1986 en 75 bezoekers