Heerlijk genieten op de paddock van het weer

Een mini fotoshoot houden op de poetsplaats

We hebben ook weer een wedstrijdje gereden. Van tevoren was ze heel stout (ze besloot op de poetsplaats los te willen en ging net zolang trekken totdat ze los was. Ze trok bijna de paal uit de grond!) Gelukkig liep dat allemaal goed af, maar daardoor kon ik totaal niet focussen tijdens de wedstrijd zelf (logisch). We reden voor de eerste keer een F11 proefje en zijn vijfde geworden van de zeven met toch nog 220 punten.

En nog een andere overwinning... Twee jaar geleden hebben we een bijna ongeluk in het bos gehad en zijn sindsdien allebei erg bang geweest. Afgelopen jaren hebben andere mensen met Ivy getraind om haar weer zelfverzekerd te laten zijn in het bos en nu ben ik aan de beurt! Gewoon nog aan een longeerlijntje, met een braaf paard erbij, eerst longeren en rijden van tevoren, maar wat ben ik trots! Tijdens de rit kon ik mezelf steeds meer ontspannen, eerst in mijn hoofd en daarna stapje voor stapje ook in mijn lijf. Het begin is er weer!

En dan als laatste nog wat foto's in de losgooibak, ik ben zo trots op hoe ze er nu uitziet. Appeltjes en mooi op gewicht. Ze zit echt super in haar vel!

Bedankt voor het kijken! Tips en reacties zijn altijd welkom!