Benthe en Bobbie (Welsh B pony)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Benthe en Bobbie (Welsh B pony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-23 12:30

Ik heb al lang geen topic meer geplaatst maar kan het toch niet laten om dat nu eens een keer te doen.

Vorig jaar heb ik zelf mijn paard (naar India) verkocht en rijd nu samen met mijn zusjede 4-jarige nakomeling van mijn merrie. Door de verkoop van mijn paard kwam onze 4-jarige alleen te staan. Daarom hebben we besloten een pony te kopen voor mijn dochter Benthe zodat ons paard niet alleen kwam te staan.

Ik besloot een onbeleerde 3-jarige B pony te kopen voor mijn toen 6-jarige dochter. Wel een beetje een risico aangezien Benthe zelf nog niet heel veel rijvaardigheid had, maar met mijn begeleiding durfde ik dat wel aan.

En het is helemaal goed gekomen. Benthe is dol op Bobbie en was vorig jaar enorm verrast dat ze een eigen pony kreeg. Inmiddels zijn we een jaartje verder en kan ze zelfstandig rijden (stap-draf-galop) en hebben we al wat bixie wedstrijden gereden. Ook mag hij geregeld mee naar de bossen en zijn ze dol op springen.

Ik heb dus zelf een stapje teruggedaan om mijn tijd en aandacht aan dit duo te kunnen besteden. Ik kan hier zó van genieten. Daarom wil ik graag wat foto's met jullie delen.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



lizzy1
Berichten: 1270
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: Udenhout

Re: Benthe en Bobbie (Welsh B pony)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-23 12:31

Ik heb geen idee waarom de foto's zo klein worden afgebeeld. Weet iemand dat toevallig? Ik ben er (nog) niet zo in thuis hihi.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Effects, herr_balou en 37 bezoekers