Dizzy de ondeugende shetlander die haar moeder al heel vaak te koop heeft willen aanbieden, gratis af te halen of met betaling toe.
Maar voor Suzan is Dizzy goud waard.
Ze rennen samen door de tuin, door de bak of door de stal, het kan ze niet gek genoeg.
Erop of ernaast, ze hebben altijd plezier.
Waar moeders Dizzy nooit te pakken krijgt, loopt Suzan de wei in en Dizzy komt met de oren naar voren naar haar toe.
We zijn nu 3 jaar verder en de eerste bixie is gereden en de vriendschap tussen pony en ruiter wordt steeds groter.
Zie hier Suzan en Dizzy door de jaren heen

We beginnen bij de eerste ontmoeting.
We waren op vakantie op Tenerife toen ik de advertentie van, toen Lizzy, voorbij zag komen.
Na een belletje was Lizzy voor ons gereserveerd en zijn we haar daarna gaan halen.
1,5 uur rijden maar dat hadden we ervoor over.

Daarna hebben we Lizzy omgedoopt tot Dizzy en veel geknuffeld en haar lekker laten wennen in de kudde.
De tandarts kwam langs en trof een ravage aan dus haar even lekker bij laten komen, geënt en ontwormd.
En natuurlijk heel veel geknuffeld.

De eerste ritjes werden snel gemaakt. Suzan kon natuurlijk nog niet zo goed rijden maar op de kar vond ze het ook schitterend.

De rug van Dizzy was favoriet

Ook buiten en binnen zetten werd natuurlijk door de minibaas gedaan.

Koffiedrinken bij papa en mama is saai, maar samen met Dizzy geen probleem.

Papa heeft koetjes, dus bij slecht weer rijden we in de binnenbaan met heul veul toeschouwers.

Er waren veel buitenritjes

En een hele trotste mama die stiekem ook gek op Dizzy is geworden

En als afsluiter van de eerste reeks smeltfoto’s;
Hun eerste fotoshoot kon natuurlijk niet uitblijven

Omdat ik zoooooveel mooie beelden heb van deze twee toppers en er natuurlijk nog meer gemaakt wordt, heb ik een Volg topicje ervan gemaakt!
Volgen jullie onze penny avonturen mee?