Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
veerle92 schreef:Wauw wat een prachtig, maar tegelijkertijd droevig verhaal. Wat een kracht moet die man gehad hebben om zijn allerbeste maatje na zoveel jaar achter te laten omdat hij geen uitweg meer kon vinden.![]()
Prachtige foto’s.!hopelijk kan jij straks net zo van hem genieten zoals hoe minsterie geniet op foto’s.
senna21 schreef:Een bijzonder verhaal.
Weet wel dat een verhaal altijd meerdere kanten heeft. Deze meneer kan naar zijn inzicht altijd goed hebben gezorgd voor zijn paard omdat hij veel van zijn paard hield, maar anderen kunnen een andere mening hebben. Een paard vrijlaten in een natuurgebied klinkt als een serieuze wanhoopsdaad.
Je neemt toch wel iemand als back-up mee naar deze afspraak?!
Mer1980 schreef:Jeetje wat een verhaal zeg.... ik hoop echt dat je hem kan ontmoeten. Misterio heeft het getroffen met je. Geen kritische noot naar jou, absoluut niet hoor, jij hebt echt alles gedaan wat je kon doen, ik vraag mij alleen af hoe een paard zo mager kon worden in 4 dagen.... Dat kost wel meer tijd...
Yavanna schreef:Wat een verhaal Diana en wat een geluk voor Misterio en jou. Hopelijk krijg je van de vorige eigenaar meer informatie.
En je zou er inderdaad een boek over kunnen schrijven, gewoon doen.
Heb je nog wat gedaan met al die paracord items en vintage paardenkaarten die ik je heb gestuurd om te verkopen zodat je een deel van de medische kosten kon betalen? Heb er nog niks van op fb voorbij zien komen..
pmarena schreef:Jeetje, wat spannend en wat goed, dat is toch een dermate veelomvattend antwoord dat je niet per-sé had verwacht, denk ik.....! Op de foto's met zadel lijkt er ook al niet veel spek op te zitten eigenlijk....
Goh en dat je dan ook zijn spullen krijgt...? Waar zijn die dan vraag je je af, en zit die man nu nog in die kliniek, ga je hem daar ontmoeten.....of hoe werkt dat joh....?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Freddydeshet, mellamoshan en 1 bezoeker