Hopelijk kunnen jullie elkaar toch ooit ontmoeten en kan hij zijn vriend ook nog een keertje zien, dat zou het echt helemaal afmaken.

Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
Mkango schreef:Wat een prachtig verhaal, kan zo in de Penny inderdaad! Ik heb net even in je oorspronkelijke topic een stukje zitten lezen, en wat een ontzettend sneue situatie van zijn vorige eigenaar. Maar in een situatie die heel makkelijk alleen maar verliezers gehad zou kunnen hebben, zie ik alleen maar winnaars: Misterio heeft een liefdevol nieuw huis waar het hem duidelijk aan niets ontbreekt, jij hebt je droompaard en 'Piet' weet dat zijn paard goed terecht is gekomen.
Hopelijk kunnen jullie elkaar toch ooit ontmoeten en kan hij zijn vriend ook nog een keertje zien, dat zou het echt helemaal afmaken.
marley93 schreef:Dit moet in de Penny hoor, echt waar. Dit hoor je toch niet vaak, en dan ook nog met zo'n goede afloop!
Wat een prachtig hangertje trouwens, kreeg je die bij zijn paspoort?
N4N4 schreef:Je tocht destijds stilletjes gevolgd .
Man , wat zag hij eruit toen je hem vond en wat is hij opgeknapt door je TLC .
Het is een prachtig dier en de engel die hem begeleidt heeft .. heeft jou gevonden![]()
Heel veel plezier en geluk met hem !
Lukasje schreef:Ik herinner me hoe je je vorige paard bent kwijt geraakt en duimde van begin af dat Misterio bij jou kon blijven. Zo tof dat het je gegund is. Ik wens je alle geluk en plezier met hem! En hij is zoooooo knap!
Stripe000 schreef:Blijft een prachtig en bijzonder verhaal. Ik heb je van begin af aan gevolgd op Facebook en was echt ontzettend blij toen duidelijk werd dat Misterio bij jou mag blijven!
Veel geluk nog samen !!
Apple schreef:Gefeliciteerd! Uiteindelijk is het mysterie toch opgelost
janouk schreef:Apple schreef:Gefeliciteerd! Uiteindelijk is het mysterie toch opgelost
Precies!
Jeetje, toch de geheimzinnige "Piet". Gevonden.
Echt een Penny! Verhaal.....jullie kunnen zo op de voorpagina
Heel veel geluk samen![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers