Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
Maflinger_S schreef:Dit zijn nou foto's waarvan ik ze geloofwaardig vind qua styling en omgeving. Super gaaf!
Vooral die eerste kan zo aan de muur.
(Volgens mij heb ik je ooit - jaren terug - eens zien rijden bij Paulette Zorn, en het staat mij bij dat je toen met je tinker ook al deze lifestyle had.)
maras schreef:Wat een leuke kruising zeg, dat er ijslander in zit was goed te zien maar de cob had ik niet kunnen bedenken! Wat is de vader van de ijslander?
Kasmir schreef:Gave kruising en wat een waanzinnige outfits heb jij zeg! Je zult wel voorzichtig moeten zijn met hem roepen, voor je het weet vliegt hij in de brand . Heel gaaf dier!
Signe schreef:Kasmir schreef:Gave kruising en wat een waanzinnige outfits heb jij zeg! Je zult wel voorzichtig moeten zijn met hem roepen, voor je het weet vliegt hij in de brand . Heel gaaf dier!
Hahah jij snapt hem.. heel voorzichtig idd..Het is de intonatie hè
Gebruikers op dit forum: _AB_, AnnickT, Azhari, Bytespider, Cabelona, Caoilfhinn, Exorcizamus, Googlebot, HindaFree, leintje_, Mandy25, mariettek, MiVita, primera, Riviera87, Spike2019, Zirkonia en 39 bezoekers