Met Elimar en Kaika op de gevoelige plaat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mariska_vD

Met Elimar en Kaika op de gevoelige plaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-22 20:09

Hoi hoi, Ik heb vanmiddag de foto's binnen gekregen van de fotoshoot afgelopen maand! Wat ben ik weer ontzettend blij met de foto's gemaakt door @Juud-Did-It. Ik wou zo graag mooie foto's van beide mannen hebben nu ze zo goed samen gaan maar ook van ze apart.
Toen Kaika net van mij was gaf Elimar helemaal niks om hem en werd uiteindelijk behoorlijk jaloers. Ik heb ze uit elkaar gehaald (Grotendeels vanwege een ander paard die Kaika in elkaar trapte). Toen Elimar door had dat hij nog steeds heel belangrijk is begon hij Kaika echt te accepteren. Inmiddels staan ze voor de zomer 24/7 buiten en zijn ze echt broertjes geworden! Maatjes maar met met de nodige discussies :'). Ze zijn zo ontzettend verschillend kwa innerlijk en uiterlijk wat het eigenlijk best bijzonder maakt dat ze zo goed gaan!

Ik denk dat deze foto's mijn mannen heel goed omschrijven! Kaika met zijn vrolijke pretkoppie en Elimar met zijn heerlijke vriendelijke uitstraling, samen een geweldige combinatie <3
Hopelijk genieten jullie net zoals ik van de foto's en van mijn prachtige dino's!

1.

Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Elimar
Honestas Kaiser Karl

Instagram: @eli.maris.kai

CoonArt

Re: Met Elimar en Kaika op de gevoelige plaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-22 20:13

Wat een prachtige boys! Maar wat is de kleur zo rood joh of ligt het aan mij? :)

“Tell a gelding, ask a mare, and discuss with a stallion. Pray if it’s a pony.”

Mariska_vD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-22 20:20

CoonArt schreef:
Wat een prachtige boys! Maar wat is de kleur zo rood joh of ligt het aan mij? :)

Dankjewel <3 en klopt. Er stond die dag een hele felle zon en ik heb in de zon 2 knal rode paarden := . Elimar is echt roodbruin en Kaika een mega vuur kleurige vos dus als dat op de foto gaat met een hele felle zon krijg je een ander effect :')

Elimar
Honestas Kaiser Karl

Instagram: @eli.maris.kai

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:07

Veel te weinig reacties voor je leuke paarden (met name voor Kai uiteraard *\o/* )

Wat zien ze er goed uit en wat een dierbare foto's!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie