Met mijn oppaskindjes naar Skip...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Met mijn oppaskindjes naar Skip...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 17:02

En wat vonden ze het leuk Knipoog ...

Dit was de 3de dag deze vakantie dat ik zou oppassen en ik had Remco en Marissa beloofd ze vandaag mee te nemen naar mijn verzorgpony Skip. Dat er sneeuw viel kon ze niet boeien... mij wel... twas koud!! Scheve mond (vandaar dat ik er ook zo vaag uitzie, had mezelf ingepakt in 2 tshirts 2 truien en een jas, muts en sjaal Verward) Ik had die twee ook gezegd zichzelf goed in te pakken.

Maar goed vandaag dus met Remco (10) en Marissa (12 geloof ik Verward) op naar Skip.

Daar aangekomen eerst even goed borstelen...
Afbeelding

Daarna hadden we opgezadeld. Ik wilde eigenlijk even in de wei rijden, maar die was veel te nat, dus toch maar het bos in. Ik heb Skip de hele tijd aan het touw vast gehad....

Eerst Marissa een snelcursus digitale camera gegeven, en daarna Remco op Skip geholpen....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We stonden op een "heuveltje" vink een erg leuke foto geworden...
Afbeelding

Toen Was het Marissa's beurt. Maar ook ik had wel even zin in een galopje. Dus was ik er eerst even opgesprongen, een galop gedaan naar het einde van het pad en weer terug. Ondertussen gaf Marissa aan Remco een snelcursus digitale camera... en op de terug weg maakte marissa nog een foto...

Afbeelding

En sja wie voor een galop fototje de rem wat laat in zet...
....
........ schiet ook een stukkie door Verward
Afbeelding

Toen was het Marissa's beurt...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marissa durfde ook wel een sprongetje te maken. Na 2 pogingen waarbij Skip saai over het balkje stapte... maakte ze toen een onbedoeld iets te hoge sprong Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal terug wilde ze perse allebei nog een foto...
Afbeelding

Afbeelding

En vooruit dan ook nog ff saampjes...
Afbeelding

En dan als laatste nog een van haar lieve koppie om het af te leren...
Afbeelding


Hierna afgezadeld, nog even borstel eroverheen gehaald... nog met wat snoepjes verwend, en daarna naar huis gefietst.... sja en als we dan toch langs de nieuwe reeshof mac kwamen, ging ik gelijk maar tracteren op een macflurry....

Sorry I know.. het zijn een beetje veel foto's geworden...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:06

leuke foto's jullie hebben daar wel een mooie omgeving hoor! Kwijl

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:07

hey ingrisd !! Leuke foto's *LOL*
Echt kei leuk !! En die springfoto Dat ze dat durft !!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:20

Ow, wat een mooie omgeving is het toch daar *LOL* Bofkont!
Daarom ook foto's met een mooie achtergrond.

Gezellig met een paar het bos in! Maar....caps? Bloos Schijnheilig

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 17:28

Antoinette schreef:
Maar....caps? Bloos Schijnheilig


zeikerd Tong uitsteken hmmms ja wist zo snel niet waar ik zo snel 2 kleine caps vandaan moest halen. We hebben nog wel even gekeken of ze de mijne paste, maar die was veel te groot. Zelf heb ik op Skip ook nooit een cap op... en ach... ik had haar vast, ze leven nog *LOL*

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 17:58

leuke foto's! Vooral die galopfoto van jouw is stoer!
Jammer dat er niet meer actiefoto's zijn.
Bleef dat meisje trouwens wel zitten bij die sprong? Vind het er namelijk een beetje eng uitzien voor iemand die niet kan rijden dan.

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 18:04

Marissa had al wel vaker gereden en ook al vaker gesprongen... ze bleef keurig netjes zitten.. en ik had skip vast... na de sprong greep ik haar gelijk vast omdat ik ook vond dat ze nogal hoog sprong...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:05

Shiloh"]
[quote="Antoinette schreef:
Maar....caps? Bloos Schijnheilig


zeikerd Tong uitsteken hmmms ja wist zo snel niet waar ik zo snel 2 kleine caps vandaan moest halen. We hebben nog wel even gekeken of ze de mijne paste, maar die was veel te groot. Zelf heb ik op Skip ook nooit een cap op... en ach... ik had haar vast, ze leven nog *LOL*
[/quote]

Ook ik heb een cap op met buitenritten hoor en al helemaal met springen. Toen ik nog sprong tenminste Haha!
Maar sorry, ik zal verder niet teveel doorzeuren in je topic het zijn leuke foto's verder.

Galisteka

Berichten: 47
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:13

leuke foto's, inderdaad die van
jou in galop vind ik het mooist.
echt wel een mooie omgeving heb
je daar!!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 07:25

ja ben ook wel blij met de omgeving Haha!...
en ik vind die galop foto ook erg gaaf. Misschien moet ik nog maar eens een keer iemand meesleuren, om buiten rijd foto's te maken...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 08:02

hej ingrid leuke foto's hoor Lachen
en die leuke rijomgeving is nog enkele luttele kilometers langer Tong uitsteken
als wat ze hier op de pic heeft staan Tong uitsteken
ziet er grappig uit en wat heeft skip toch een dikke vacht dit jaar zeg Tong uitsteken
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Diszle

Berichten: 1075
Geregistreerd: 13-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 08:47

wat een leuke foto's... leuk dat je dat met je oppaskindjes doet *LOL*
mooi paardje hoor..

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 16:03

Leuke foto's hoor. IK zou wel de beugels wat langer doen voor je oppaskindjes. Wie past op wie? Makkelijke en leuke mannier om geld te verdienen Lachen

Denk niet aan het probleem maar aan de oplossing!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 20:24

jah je kunt veel kanten op daar fabske... heb het alleen nog niet allemaal verkent. Moet ook nog altijd achter die vergunning voor het natuurgebied aan Verward ...
Skip heeft idd een hele dikke vacht.. en mijn god.. het begint uit te vallen Scheve mond ...

En ach meer dan stappen deden we toch niet, dus dan maakt de lengte van de beugels ook niet veel uit...
En idd Haha!:D twas wel leuk geld verdienen zo Haha!... paardje rijden en toch geldverdienen Schijnheilig

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:29

Spot ik daar een Maple muts ?! ( ga nu even verder foto's kijken Lachen
Edit - paps al weg maar zal hem straks even op de muts wijzen, leuk
Leuke foto's trouwens, lekker in het bos met twee genietende oppaskinderen !
Laatst bijgewerkt door highwaykind op 26-02-04 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:33

Leuke foto's! OK dan! Wel stoer dat die jongen ook op de pony ging! Ik heb mijn oppaskind ook wel eens meegenomen naar mijn pony. Het is dan inderdaad makkelijk geld verdienen! 2 vliegen in 1 klap nl. en pony verzorgen (ik moest er toch heen) en oppassen Haha! !

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 20:42

highwaykind schreef:
Spot ik daar een Maple muts ?! ( ga nu even verder foto's kijken Lachen
Edit - paps al weg maar zal hem straks even op de muts wijzen, leuk
Leuke foto's trouwens, lekker in het bos met twee genietende oppaskinderen !


Owkee is nu zwaar benieuwd wat Maple is??? (zal wel blonT zijn) en wat jullie pap er mee te maken heeft???

Geen flauw idee waar we die muts vandaan hebben, maar hij is wel lekker warm Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

highwaykind

Berichten: 4180
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:56

Haha, ja, lekker warm zijn ze zeker
Mijn vader is van Maple - zie www.mapleskate.com ..hmm.. zie nu dat er geen plaatje van de muts op staat - maakt schaatsen (nu) en skeelers( zomer). Vroeg me al af hoe je er aan kwam omdat er niets over schaatsen /skeeleren in je profiel of op je website staat, maar je weet het zelf dus ook niet , zal als hij thuis is even melden dat er in een bos bij Tilburg(?) flink reclame gemaakt werd vandaag Haha!

Shiloh

Berichten: 19773
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 07:00

ow niet alleen in een bos in tilburg de 25ste hoor Haha!...
In heel Tilburg al een hele winter lang Haha!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coalizione, Lys_PPA, spookyskippy, Tess__ en 25 bezoekers