Diablo ITP

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DJZ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-21 16:25

De afgelopen tijd heeft Friese hengst Diablo niet stil gestaan.

Op 4 september hebben we meegedaan aan 2 clinics bij Ruiter&Paard event. De eerste clinic was vrijheidsdressuur bij Eva Roemaat en de 2e een dressuurclinic bij Diana van der Wal. Dit was Diablo zijn eerste keer op zo'n terrein met veel mensen, kraampjes, vlaggen en andere vreemde dingen. Maar weer heeft hij zich bewezen als een heel lief en braaf paard :D Vooral het gras was namelijk interessant :))
Eva Roemaat heeft tussen beide clinics door enkele foto's van ons samen gemaakt <3

De allereerste keer dat hij op het blok stond.. Hij was heeeeeel trots op zichzelf :))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



5 September was er een fotomeeting via Bokt georganiseerd. Hiervan heb ik al een aantal foto's van gedeeld in dit topic: [ITP] Friese hengst Diablo in de paarse heide

Daarna heb ik nog een paar foto's van Valerie Overgaauw en Asjra Bosch mogen ontvangen <3

Asjra Bosch:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Valerie Overgaauw:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En vorige week maar eens een rondje springen met de bbp gedaan :D


Tot de volgende keer :D :D


Avalanche

Berichten: 15798
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 16:32

Jullie blijven een prachtige combinatie :D

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

DJZ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-21 18:54

Avalanche81 schreef:
Jullie blijven een prachtige combinatie :D

Dank je wel <3

Lisa_22
Berichten: 337
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-21 19:14

Ik sluit me helemaal bij Avalanche aan, mooi stel zijn jullie en jullie foto’s zien er altijd zo gaaf uit!

Kabayo

Berichten: 13746
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:04

Heeej ik reed volgens mij bij jou in met de clinic van Diana! Ik heb alleen nergens foto's terug kunnen vinden helaas.

Diablo is heel knap <3

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Anomien

Berichten: 7301
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 09:06

Hee wat grappig.. ik herken die plek ineens.
Was zo nieuwsgierig het op te zoeken maar het huis is geblurd. Grappig om een plek te herkennen waar ik al jaaaren niet meer ben geweest.
Mooie plek heb je daar!

Mama van mijn lieve meisjes

pien_2010

Berichten: 42822
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:16

Wat een prachtige maar wel luidruchtige plek en chapeau voor de ganzen die boven die verkeers herrie uit kwamen. Mooie foto's en leuk filmpje. Heb ervan genoten.

happypaardje

Berichten: 1600
Geregistreerd: 02-09-07

Re: Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 14:30

Wat een spierbonk! Prachtig, en zulke leuke, sympathieke foto's :)

DJZ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-21 17:12

Lisa_22 schreef:
Ik sluit me helemaal bij Avalanche aan, mooi stel zijn jullie en jullie foto’s zien er altijd zo gaaf uit!

Dank je wel :D


Kabayo schreef:
Heeej ik reed volgens mij bij jou in met de clinic van Diana! Ik heb alleen nergens foto's terug kunnen vinden helaas.

Diablo is heel knap <3

Dat zou idd heel goed kunnen :)) Als ik dat had geweten, hadden we misschien na afloop nog ff wat kunnen bij kletsen :j Ben altijd al een stille meelezer geweest in jouw topics van jouw mooie merrie <3
De foto's van de clinic heb ik ook niet gezien of gehad.. misschien toch eens een mailtje aan wagen, ben er wel benieuwd naar eigenlijk O:)


Anomien schreef:
Hee wat grappig.. ik herken die plek ineens.
Was zo nieuwsgierig het op te zoeken maar het huis is geblurd. Grappig om een plek te herkennen waar ik al jaaaren niet meer ben geweest.
Mooie plek heb je daar!

Dat is idd wel grappig, dat je dan zo iets ineens weer tegen komt :D Brengt toch weer herinneringen boven :P

pien_2010 schreef:
Wat een prachtige maar wel luidruchtige plek en chapeau voor de ganzen die boven die verkeers herrie uit kwamen. Mooie foto's en leuk filmpje. Heb ervan genoten.

Dank je wel :o Het is een heerlijk plekkie waar Diablo staat, maar idd wel aan een drukke weg. Maar als ik met hem bezig ben, merk ik er eigenlijk helemaal niks van.. Dan ben ik zo met hem bezig, dat ik mij afsluit van alles om mij heen... Die ganzen hoorde ik ook pas nadat ik het filmpje terug keek :=

happypaardje schreef:
Wat een spierbonk! Prachtig, en zulke leuke, sympathieke foto's :)

Dank je wel :D

Anoniem

Re: Diablo ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 21:33

Ik vind jullie altijd zo leuk en stoer samen! <3 Die zwartwitfoto is gaaf; net zo'n Romeins ruiterstandbeeld. Diablo boft maar met jou en alle afwisselende dingen die jullie doen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lotus_Tessa en 6 bezoekers