Odin, nog altijd even knap. Zonsondergangshoot

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Odin, nog altijd even knap. Zonsondergangshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-21 11:12

Begin september mochten Odin en ik weer eens model staan voor een portfolioshoot/zonsondergangshoot.
Voor een 2,5 jarige hengst deed ie het weer top braaf. Eerst een uur braaf stilstaan op de wasplaats om te wassen, in z'n eentje, want z'n maten stonden nog op de wei. Daarna nog een halfuur alleen op stal gestaan, was ook geen probleem. En 's avonds nog eens 1-1,5 uur stilstaan voor de fotoshoot. Odin vond het allemaal wel prima en liet ons lekker onze gang gaan.
Voor de duvel niet bang, wat het ook lastig maakt om z'n oren naar voren te krijgen, maar goed, het is gelukt en de resultaten zijn fantastisch <3

Kijk en geniet mee van mijn dappere strijder.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding


Het is nu bijna een jaar geleden dat Odin zijn linkeroog is verwijderd ([VVDD] Toevallig bezoekje eindigt in spoedrit kliniek, dappere Odin voor het verhaal) en hij pakt het allemaal super goed op. Ondertussen behandelen we hem gewoon als een normaal paard en hij doet zelf ook alsof er niks aan de hand is.
Ik heb Odin nu ongeveer 1 keer in de week/2 weken eens zo'n 5-10 minuten aan de longeerlijn en ook hier merk ik niks van dat ie een oog mist. Heel bijzonder om te zien.
Laatst bijgewerkt door Diertjec op 08-10-21 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt


k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:15

Mooi! Moest er wel om lachen dat de foto's allemaal op dezelfde plek zijn, en dat dan ineens de kleding wisselt, haha! Kan me helemaal voorstellen dat je je staat om te kleden en dat je paard zo iets heeft van oh ik wacht hier wel even :')

Leuke foto's!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 11:18

Wat een mooie foto's :-)

Wat leuk dat je ook wat verschillende outfits hebt uitgeprobeerd :-) Foto 6 en foto 10 springen er wat mij betreft uit. Foto 6 omdat jullie er dan uit zien als een hele vrolijke spontane combinatie die 'de wereld aan kan' en foto 10 omdat jullie dan echt op elkaar gefocused zijn.

Hij ziet er goed uit, hij toont al echt als een volwassen paard :-)

Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-21 12:43

k_m schreef:
Mooi! Moest er wel om lachen dat de foto's allemaal op dezelfde plek zijn, en dat dan ineens de kleding wisselt, haha! Kan me helemaal voorstellen dat je je staat om te kleden en dat je paard zo iets heeft van oh ik wacht hier wel even :')

Leuke foto's!

Dit was ook het geval. Odin bleef redelijk op de plek staan waar we hem geparkeerd hadden, terwijl ik me stond om te kleden _O-

Thanks!



Apple schreef:
Wat een mooie foto's :-)

Wat leuk dat je ook wat verschillende outfits hebt uitgeprobeerd :-) Foto 6 en foto 10 springen er wat mij betreft uit. Foto 6 omdat jullie er dan uit zien als een hele vrolijke spontane combinatie die 'de wereld aan kan' en foto 10 omdat jullie dan echt op elkaar gefocused zijn.

Hij ziet er goed uit, hij toont al echt als een volwassen paard :-)

Dankjewel! Ik vind het ook heel tof dat eigenlijk alle foto's een andere uitstraling hebben. Wat kleding al kan doen met een sfeer, heel tof.

Thanks! Hij doet het goed gelukkig, al mogen er van de winter wel weer wat spekkies op, maar dat komt vanzelf. Liever een jonkie iets te schraal dan heel vet

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Odin, nog altijd even knap. Zonsondergangshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 07:45

Ik dacht "die heet Odin omdat ie een oog mist, passende naam keuze". Maar hij heette daarvoor dus ook al Odin :)

Leuke foto's en gaaf paard! En inderdaad leuk dat je wat verschillende stijlen hebt geprobeerd zo, want dat maakt inderdaad veel verschil qua beeld!

Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-21 15:46

Snadrem schreef:
Ik dacht "die heet Odin omdat ie een oog mist, passende naam keuze". Maar hij heette daarvoor dus ook al Odin :)

Leuke foto's en gaaf paard! En inderdaad leuk dat je wat verschillende stijlen hebt geprobeerd zo, want dat maakt inderdaad veel verschil qua beeld!

Klopt! Beetje jammer dat ie z'n naam eer aan moest doen hahah.

Dankjewel!

Autumnn

Berichten: 8011
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Odin, nog altijd even knap. Zonsondergangshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 19:31

Stiekem m’n favoriete Bokt paard! Hij ziet er goed uit zeg <3


Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-21 09:59

Autumnn schreef:
Stiekem m’n favoriete Bokt paard! Hij ziet er goed uit zeg <3

Dankjewel, altijd leuk om te horen <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers