Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ChelseaAyLee

Berichten: 367
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: Heelsum

Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-21 23:05

Mijn mooie rooie Ay Lee is onlangs 22 geworden en ik heb haar nu 17 jaar, dus vond het weleens tijd om haar in het zonnetje te zetten. Heb onlangs een fotoshoot gekregen en wilde graag met wat mooie foto's gewoon zoals we zijn, niks bijzonders verder, en daar zijn hele mooie plaatjes uit gekomen.
Lee is niet de makkelijkste en een echte dame, maar we hebben echt een super band en wat ik kan verzinnen geeft ze me, ze doet overal met plezier aan mee. Ze is nog steeds super fit, ondanks dat ze al 4 jaar ppid heeft, je rijd er zo nog een z proef mee weg en 20 km door de bossen op flink tempo heeft ze ook geen enkel probleem mee. Hoop dat ze nog lang zo vrolijk en fit mag zijn en dat we nog jaren samen kunnen genieten.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje


mala26

Berichten: 4970
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:21

Wat een mooie leeftijd al en wat fijn dat je der al zo lang hebt. Lijkt me heel bijzonder om voor zo lang je paard te mogen hebben.
Vind de een na laatste foto erg mooi.

Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads.
A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear.
She's completely lost now, or perhaps she is found,
In this strange paper world
That's far from the ground.

PowerPoef

Berichten: 1198
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Re: Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:54

Wat een vrolijke foto's! Ik hoop dat je nog vele jaren van haar kan genieten.

Dessa
Cooper
Queeny
Ulkje

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 06:14

Wat een fitte tante. :)

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 08:03

mala26 schreef:
Wat een mooie leeftijd al en wat fijn dat je der al zo lang hebt. Lijkt me heel bijzonder om voor zo lang je paard te mogen hebben.
Vind de een na laatste foto erg mooi.

Dat heb je voor een groot deel zelf in de hand; door ze niet te verkopen......

Je hebt d'r wel netjes voor elkaar, gezellige dikkerd maar dat is eigenlijk niet zo erg. Mijn oude had op die leeftijd een dipje en het heeft me best wat moeite gekost om er weer wat spekjes/spieren op te krijgen.

Wellicht heeft ze, achteraf gezien, toch wel PPID gehad, maar daar was toen nog niet zoveel over bekend behalve de symptomen. Ze is 18 jaar geleden gegaan op 29-jarige leeftijd. Ik heb d'r 17 jaar gehad.

Ik wens het je toe dat je dat toch zeker mag evenaren. Je lijkt in ieder geval goed op weg. Ga zo door.

Bij-de-weg, wat was je aan het doen dat je honden zo zorgelijk keken? Gezien de foto's ervoor......
:D :D

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ChelseaAyLee

Berichten: 367
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: Heelsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-21 10:06

Dankjulliewel voor de leuke reacties!
Het was heel moeilijk om iedereen tegelijk leuk op de foto te krijgen, Lee en de mechelaar hebben allebei de neiging moeilijk te gaan kijken zodra de lens op ze gericht is. De mechelaar, Kyrah gaat dan gelijk zorgelijk kijken, denk dat je dat ziet.
Lee is niet super slank nee, maar haar excuus is dat ze best barok gebouwd is, enorm rondgeribt met een korte nek en rug. Ze lijkt op de foto's dikker dan ze is ook nog. Gezellig is ze wel echt, echt mijn grote vriendin die voor alles in is.
@ikke toen was ppid nog helemaal niet zo bekend nee, en testen was toen nog niet mogelijk. Je hebt haar nog wel heel veel jaren goed kunnen houden zonder pergolide, dat is heel knap, dat had ik met mijn dame denk ik niet voor elkaar gekregen. Haar lichaam was zo uit balans dat ze na een bezoekje van de hoefsmid hoefbevangen stond. Ben dus blij dat er tegenwoordig meer mogelijheden zijn. Ik moet er nog niet aan denken afscheid te moeten nemen.

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje

Kaplaars

Berichten: 1529
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 10:09

‘Niks bijzonders’ zegt ze, terwijl ze zonder zadel of hoofdstel, zonder handen komt langs galopperen! :D
Wat een mooie shoot en een ode aan een hele trouwe vriendschap zo te zien!

Te koop: Zilco webz kunststof tuig maat pony, bruin onderlegd.
Pb voor meer informatie

ChelseaAyLee

Berichten: 367
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: Heelsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-21 12:38

:D :D Ik bedoelde meer niet speciaal verkleed of zo. En ik wilde eerst graag bij de heide of in het bos de shoot doen, maar door persoonlijke omstandigheden heb ik besloten het mezelf makkelijker te maken en het gewoon in mijn eigen weide te doen. Dat we zo rondrijden is gewoon het resultaat van jaren vriendschap en vertrouwen <3

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 13:20

ChelseaAyLee schreef:
:D :D Ik bedoelde meer niet speciaal verkleed of zo. En ik wilde eerst graag bij de heide of in het bos de shoot doen, maar door persoonlijke omstandigheden heb ik besloten het mezelf makkelijker te maken en het gewoon in mijn eigen weide te doen. Dat we zo rondrijden is gewoon het resultaat van jaren vriendschap en vertrouwen <3

Als je na 17 jaar elkaar nog niet opgevoed hebt, komt het ook niet meer goed :D

En ja, sommige dingen komen bij sommige paarden niet goed.
Zonder zadel lukt wel bij Tante Taart maar voorlopig gaan we niet verder dan dat, maar ik heb d'r ook pas zes jaar :+

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ChelseaAyLee

Berichten: 367
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: Heelsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-21 11:43

Nee, en oefening baart kunst zeggen we altijd maar :(:) En vertrouwen moet je geven om het terug te krijgen. Uiteindelijk komt het vast goed, je hebt tenslotte nog 11 jaar om te oefenen :D

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 14:04

Prachtige foto's! <3
Ik vind het juist leuk dat de foto's jullie band goed laten zien zonder veel afleiding van de omgeving/kleding. Je hebt een mooie vos onder je billen!

Ik heb ook een oude vos (wordt deze zomer 30 jaar) maar ik kan alleen maar hopen dat we zo lang samen kunnen genieten! Ik heb haar nu 12 jaar (-3 jaar tussendoor) dus we spreken bij deze af dat ze minimaal 35 moet worden :D

finnyboy

Berichten: 94
Geregistreerd: 30-05-18
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 15:14

wat een prachtige plaatjes jullie plezier straalt er vanaf.
ook ik ben in het bezit van een mooie rooie en hoop net zolang van hem te mogen genieten!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 16:02

ChelseaAyLee schreef:
Nee, en oefening baart kunst zeggen we altijd maar :(:) En vertrouwen moet je geven om het terug te krijgen. Uiteindelijk komt het vast goed, je hebt tenslotte nog 11 jaar om te oefenen :D

Die houd ik erin als bijrijdster weer eens een stunt heeft :D
Top-meid hoor, maar nog jong en dan haal je weleens iets stoms uit _O-


Bij-de-weg, je staat in uitgelicht :j

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Hevonen

Berichten: 5592
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Re: Na 17 jaar nog steeds verliefd op mijn mooie rode

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 18:27

Wat een mooi paard! Je zou niet zeggen dat ze al zo oud is. En, ideaal zo'n dier. de meeste mensen kunnen alleen dromen van een paard met zo'n karakter!

Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen.
ARRE remaining history
Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)


ChelseaAyLee

Berichten: 367
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: Heelsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-21 20:26

Dankjulliewel allemaal, en wat leuk dat we in uitgelicht staan, bedankt voor het stemmen! *\o/* @ikke Ach vroeger ook zat stomme dingen uitgehaald maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we nog steeds veel lol met elkaar, dat is het belangrijkste :D
@emilyslaluna vind dat je een goede afspraak hebt gemaakt en hoop het van harte voor jullie :j

Ay Lee, Asha en Lilly mijn eigen mooie kudde'tje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, grace1989 en 23 bezoekers