Rock-it in de prachtige oranje herfstkleuren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Rock-it in de prachtige oranje herfstkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 09:53

Oh deze foto's zijn wel heel gaaf, gewoon poster waardig, ik zou zo zo'n foto op willen hangen hier, zo mooi!


Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Rock-it in de prachtige oranje herfstkleuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:50

Wat een leuke reacties allemaal <3

Jouw Western fotograaf binnen en buiten de showring
Volg mij op instagram: Yessica de Reus Fotografie

Suikerspinda
Correspondent

Berichten: 6044
Geregistreerd: 22-08-12
Woonplaats: Sabadell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:49

Wauw, wat een onwijs gave foto's! Ik vind de kleur van je trui er ook echt heel goed bij uitgekozen :j

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-20 17:47

kimmie261 schreef:
Oh deze foto's zijn wel heel gaaf, gewoon poster waardig, ik zou zo zo'n foto op willen hangen hier, zo mooi!


Oh wauw wat een tof compliment, zeker ook voor Sicayes! :D


Nissima schreef:
Wauw, wat een onwijs gave foto's! Ik vind de kleur van je trui er ook echt heel goed bij uitgekozen :j


Dankjewel! Haha ja die matchte zo mooi dat ik die wel aan moest trekken!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

NL6
Berichten: 110
Geregistreerd: 06-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 17:57

Leo schreef:
NL6 schreef:
Wauw wat een mooie foto's!

Mag ik vragen wat de afmetingen zijn van het schapenvel onder het zadel? :):)


Oef die moet ik even meten dan, zal ik doen. :D het is geen officiële pad, maar een schaap dat ik eens heb gekregen en voor de foto's onder het zadel had gelegd. Ik wil er nog een seatcover van laten maken tzt.


NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtige foto's van jullie! Had hij eigenlijk altijd al zo'n kapsel, nee toch, of wel? Ik probeer het me terug te herinneren van oudere topics, haha. Het staat hem stoer!

Bedankt!! :D

Hij heeft sinds zomer 2019 zijn punk kapsel, niet zo lang dus nog! :D beetje uit nood geboren omdat hij een gat in zijn manen had geschuurd, dus na wikken en wegen uiteindelijk alles er af. Dat beviel zo goed dat ik het zo gehouden heb. Ik vind het ook erg stoer bij hem :D
Omdat ik zelf wel een lange manen meisje ben laat ik het nu weer groeien om te zien hoe het er nu uit komt te zien. Kan best dat ik het er uiteindelijk weer helemaal af haal hoor, ik weet immers dat hij het kan hebben :D maar ik wil het toch weer proberen om het lang te laten worden. Inmiddels raakt hij in de gevreesde WC borstel fase |( :')


Only2Bianca schreef:
Wowww <3 Looking good - both of you! Super mooie foto’s, dat wordt lastig kiezen!!


Dankjewel!


Ja ik dacht al dat het een schapenvel was! Ik wil er inderdaad ook een seatcover van maken alleen ik weet dus niet zo goed welke maat ik moet kopen, vandaar dat ik het vraag haha :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers