Dit was zijn eerste topic op Bokt: Na een lage zoektocht eindelijk mijn match gevonden
Hij is inmiddels enorm veranderd. Nog meer gegroeid (in zowel hoogte als breedte

Een jaar geleden heb ik ook een overzichtje gemaakt. Helaas heb ik vorig jaar wel mijn andere paard moeten laten inslapen. Maar gelukkig had ik heel veel steun aan Aron.
[ITP] Een jaar samen met eigenwijze Haflinger Aron
Dit jaar dus weer een overzicht, omdat ik zo happy met hem ben.
We beginnen met de typische Aron blik, blij ei!

Dit jaar zijn we meer gaan focussen op het western rijden. De overstap was even wennen, maar ik merkte meteen dat dit beter bij hem (en mij!) past dan dressuur.

En natuurlijk hebben we heel veel buitenritten gemaakt! Dat vinden we allebei eigenlijk het allerleukst. En ik heb het geluk dat de 'achtertuin' van mijn stal een prachtige omgeving is!
Edese hei

Wekeromse Zand

Mossel / Planken Wambuis

Selfie time!

Grapjas / vreetzak

Lekker in de wei. Ik zat in het gras, en ondanks hij gek op eten is, kwam ie toch even bij me (nieuwsgierig aagje).

In juni zijn we een lang weekend naar Drenthe gegaan, wat was dat leuk! We hebben samen heerlijke buitenritten gemaakt met mijn vriend en zijn paard. Ook daar natuurlijk een topic van gemaakt:
[RIJ-ITP] Een paardenmeisjesdroom die uitkomt: Samen rijden met vriend
Het gouden en zilveren paard!

Aron is verder gek op spelen met andere ruinen. Dit bonte paard is zijn favoriete speelmaatje. Wat een uitslover, he! (Gelukkig doet hij dit niet onder het zadel

In de zomer, op één van de heetste dagen, hadden we een mini fotoshoot gepland staan. Het was over de 30 graden, dus hebben we de shoot heel kort gedaan. Aron had er niet zo veel zin in (dat snap ik ook wel door de hitte), maar gelukkig zijn er toch een paar leuke foto's gemaakt (door Ryanne Heikamp fotografie).

En de hei stond in augustus ook prachtig in bloei!

Omdat ik stiekem toch wel een beetje gek ben (geworden) op het Haflinger ras, wilde ik graag andere Haflingers en -eigenaren ontmoeten. Ik heb toen een Haflingerrit georganiseerd bij mij in de buurt. Ook dat was weer heel erg geslaagd! (Wel het laatste stukje naar stal zeiknat geregend, zie de donkere lucht op de foto haha)
[RIJ-ITP] Haflingerrit op de Edese hei

En dan zijn we al weer bij de laatste foto van dit overzicht. Deze laat goed zien hoe blij ik met en trots op hem ben! Het was een super jaar