Reservekampioen op de veulenkeuring van het bonte paarden stamboek. Haar vader is Noakin van 't Sterrebornehof, achter haar vader zit de duitse elite hengst Camaro en de duiste hengst Le Duc.
De afstamming van haar moeder is helaas niet bekend.
Foto's van de keuring

Op deze foto is ze net van mij

De stal waar ik met haar stond was ik niet tevreden over dus heb haar begin dit jaar verhuisd naar een stal waar ze echt onbeperkt ruwvoer krijgen en waar ze in een grote kudde de paardentaal mocht gaan leren. Mevrouw had er namelijk nogal een handje van om voor andere paarden te vluchten en sprong dan ook rustig over de omheining. Tegenwoordig komt ze aardig voor haar zelf en blijft ze netjes achter het draad.
Knuffelen met haar vriendin

Als ze buiten staat en ik roep haar dan komt ze eigenlijk altijd naar mij toelopen en ik kan haar dan ook zonder touwtje uit de wei halen.

Ze begint echt met de dag mooier te worden. Paar weken terug een fotoshoot gehad waar prachtige foto's uit zijn gekomen
Deze hangt nu op canvas aan de muur

Ik ben erg benieuwd hoe ze uitgroeit. Voorlopig mag ze nog heerlijk pup wezen en groeien. Op de basis dingen zoals poetsen wasplaats en knuffelen doe ik nog niet veel bijzonders met haar.