Eigenlijk wilde ik een jaar verslagje maken, met wat foto's van afgelopen shoot en een overzicht van de afgelopen 11,5 maand. Maar nu ik 16 foto's heb gekozen, vond ik dat die recht hadden op een eigen topic.

Twee weken terug is Robin van Robin Wagenaar Fotografie langs gekomen om mooie foto's van ons te maken. Ik wilde Nobli graag in de herfstsferen op de foto hebben, want daar past hij natuurlijk perfect bij als vosje!

Nobblyneez is een 4,5 jarige Engels Volbloed en sinds vorig jaar november van ons. Samen met mijn moeder rijden we voornamelijk recreatief dressuurmatig. Dit gaat de afgelopen maanden flink goed (dat zal ik wel allemaal in het jaarverslagje zetten). Ook doen we veel grondwerk (zowel in de roundpen, als aan de dubbele longe en vrijheidsdressuur - of een poging tot

Hij is flink aan het uitzwaren en ik vind hem het mooiste paardje van de wereld, haha, duh!

Ach, ik zal niet teveel beppen, want dat komt binnenkort wel in een jaarverslagje. Voor nu; onze herfstfoto's!

We begonnen bij een mooie rij wilgen!

[1.] Met mama

[2.] Precies Nobli, onze clown!

[3.] Team Nobblyneez!

[4.]

[5.]

[6.] Nobli kan echt flink hittepetit zijn, maar zijn aard is rustig en knuffelig (en die zie je gelukkig het vaakst!)

Ook bij mams, KLIK!
[7.]

We verhuisde naar een ander pad met de zon mooi achter ons!
[8.]

[9.] Nobli met zijn Nobli uitdrukking!

[10.]

Extra van fotografe gekregen: KLIK!
Bij een prachtige, goudgele rij bomen viel de zon perfect door de bladeren!
[11.] Kusjes!

[12.]

[13.] Zo'n onschuldig snoetje.

[14.] Nog meer kusjes

[15.] Mooie afsluiter!

Wij zijn onwijs blij met de foto's. Nu is ons volgende fotoshoot hopelijk met rijfoto's, maar daar voelde ik me nu nog niet helemaal zeker bij.

Nu is het wel de bedoeling dat ik er eentje kan kiezen voor op canvas... Welke zal ik doen?

Ik hoor graag welke ik moet gaan uitkiezen en of jullie ze ook geslaagd vinden!