En niet zonder reden. Bij mijn witte merrie, Wonderfull, is vorig jaar geconstateerd dat zij artrose in haar achterbenen en heupen heeft, en een beschadigde tussenwervelschijf. Na veel proberen om de pijn weg te halen zijn we er achter gekomen dat het enige wat echt werkt voor haar 24/7 weide is en lekker met pensioen! Zelf miste ik het rijden heel erg dus heb ik toch besloten op zoek te gaan naar een nieuwe vriendin voor het leven. Via mijn gezocht-advertentie op Bokt ben ik in contact gekomen met de fokker en eigenaresse van Vesper. Lang verhaal kort: de gezinsuitbreiding was gevonden

Helaas betekende het pensioen van Wonderfull ook moeilijke beslissingen. Wij kunnen haar hier op stal niet 24/7 weidegang bieden in de winter, dus stond in oktober haar verplaatsing naar een rusthuis in de planning. Een mooi excuus om nou eens echt mooie foto's te laten maken van mijn beide dames nu ze nog beide op 1 plek stonden

Een paspoortje:

Wonderfull
KWPN merrie
Polansky x Uniform
17 jaar

For Your Eyes Only TH, in het kort Vesper
KWPN merrie
Chello III VDL x Stravinsky
10 jaar

We begonnen ver uit elkaar, met mij als buffer

Steeds wat dichter bij elkaar

And now, Kiss

Maar al snel ging het veel beter door hun aandacht wat af te leiden

En begonnen ze samen te poseren

Met mijn paps, die zo gek is om vaak mee te gaan met mijn hobby (ik heb ook foto's met mijn vriend maar die mag ik niet delen

En nog wat foto's van de dames los van elkaar

Knappe Vesper

Een 'ik ga je missen meisje - blik' (het rusthuis is een uurtje verderop dus helaas zie ik haar niet meer dagelijks)

Inmiddels staat Wonderfull al een maandje op haar nieuwe plekje en begint ze al aardig te wennen. En ik ook

Bedankt voor het kijken/lezen! Welke foto zouden jullie in huis hangen?