jeetje wat heb ik hier allang niks meer gepost. Ik vind het juist zo'n leuk forum dat ik toch weer ga proberen om meer te posten. Door de drukte vergeet ik dat zo vaak ook op mijn eigen insta en fb

Ik ben dus fotograaf en woon in Renesse. Mijn passie zijn echt paarden maar daarnaast ben ik heel druk bezig geweest om ook mijn draai te vinden in de hondenfotografie. Daarnaast fotografeer ik ook heel graag gezinnen.
Nou hier onder zien jullie een ontzettend leuk stel. Namelijk Fanny en haar prachtige fries Spring. Spring heeft helaas wat problemen gehad met zijn gezondheid maar gaat gelukkig nu de goeie kant op. Toen we deze shoot hadden was het echt wel heel fris en harde wind maar daar had Fanny niks van...hop gewoon het water in geweldig mens is het.

Misschien ook wel leuk om te vertellen dat mijn hart altijd een extra sprong maakt bij friezen. Ik heb er zelf ook twee gehad maar helaas allebei overleden. Sinds kort heb ik een nieuw paardje. Eigenlijk een pony. Totaal wat anders maar wat een super lief en leuk beestje. Hieronder een foto van onze nieuwe aanwinst. Ze heet Cavanne en is een connemara...

Nou ik wens jullie een hele fijne dag.
Liefs Marjon