Aangezien dat dit de eerste keer is dat ik een ITP topic maak, hoop ik dat deze goed staat.
Paspoortje: Baila Merrie Leeftijd niet exact bekend, vermoedelijk tussen de 12 en 15 Ras niet exact bekend, de 1ne persoon denkt bontloze tinker, de ander denkt Fell Pony. Zowel onder het zadel, als voor de wagen beleerd Bij mij en een goede vriendin in de lease
Wat hebben de vrouwtjes nu weer bedacht?
Een fotoshoot in het bos?
Hoe kom ik weer thuis?
En dan moet ik zeker ook nog mooi kijken, vergeet het!
1 oortje naar voren dan voldoende?
En wat als ik mezelf ga verstoppen?
Nee! Ben je er nog steeds?
IK WIL WEG
Oke, het tuig gaat op, maar waarom is die camera nog niet weg?
Zucht, hier kom ik maar op 1 manier vanaf?
Laatste dan.
Eindelijk, ik ga terug. Schiet op met die camera en stap op de wagen.
We hadden wat pech met het weer, het feit dat het bos iets minder was verkleurd dan gepland en dat de camera niet altijd mee wilde werken. Pony is altijd heel geduldig en zachtaardig. Heeft altijd de oortje erop. Behalve als de camera wordt opgetild. Echt elke keer... Maakte we even geen foto's dan keek en stond ze prachtig. Zodra de camera omhoog ging? De bovenstaande koppen. We hebben dieren geluiden afgespeeld, paarden geluiden, gebruik gemaakt van passerende mede bosgebruikers, gekraak van zakjes, sleutel gerammel. Hell ik ben zelfs jumping jacks gaan doen.... niks hielp Ach, typisch deze pony
Er staat geen copyright op de foto's maar natuurlijk betekend het niet dat je deze vrij mag gebruiken. De rechten liggen nog steeds bij mijn collega/vriendin/bokker welke de foto's heeft gemaakt.
Doel voor 2025> Weer vele gezellige kilometers met de menwagen. Hopelijk weer rond de 500 km.
Leuk, is het geen merens? lijkt sprekend een merens op de foto zo.
''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''
@ Elisa2 & Indi_Vito. Durf het niet te zeggen. Heb nog nooit het paspoort gezien. Maar daar ga ik nu wel achteraan, ik wil het nu weten
@AnnickT: Ze is bomproof als ze het zelf wilt.... Meer in de trant ik verveel mij, dus wat is er in de buurt? Mooiste voorbeeld is wel dat we net een lading soldaten tegen kwamen die aan het lopen waren met bepakking en we zijn er voorbij en mevr schrikt en schiet weg... Maar als ze kleiduif aan het schieten zijn dan reageert ze eigenlijk niet... Owacht, nog 1tje: tractors enz zijn niet eng op eigen terrein maar doodeng in het bos. Zelfs als het de machines van stal zijn
@Kaplaars: Ja, ik men nu al 1,5 jaar met haar. En had haar (met hulp) zelf weer opgepakt. Ze was net enkele maanden beleerd toen ze door omstandigheden niet meer werd ingespannen. Was inspannen en gaan met die banaan en dit terwijl ze bijna 2 jaar dus niet meer voor de wagen had gestaan
mijn eerste itp en gelijk uitgelicht dank je wel.
Doel voor 2025> Weer vele gezellige kilometers met de menwagen. Hopelijk weer rond de 500 km.