De Heide van 2020

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ennasil92

De Heide van 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-20 00:06

Ondanks dat ik het de afgelopen maanden gigantisch druk heb gehad, heb ik her en der nog wel een paar gaatjes kunnen vinden om met mijn paardjes te genieten van de prachtige heide dit jaar.
We hebben een fotomeeting gehad en enkele shoots die ik gelijk gecombineerd had met een buitenrit achteraf.

We begonnen dit jaar met Femme en Oh la la. Toen Oh La la was geboren kreeg ik gelijk de vraag van 2 fotografen die ik al kende alsof ze haar mochten gebruiken voor hun portfolio en daar zei ik uiteraard geen nee tegen.
Een week later stonden we op de heide in Ede (helaas stond hij nog niet mooi in bloei).

(Sanna fotografie)
Afbeelding

Ongeveer 2 weken later stond er al een poosje een fotomeeting gepland op de heide in Ede en waren we weer heerlijk op de hei, maar dit keer met meer fotografen. Hier ben ik naartoe geweest met Misha en Demi

(Sanna fotografie)
Afbeelding

(Claudia Dermois fotografie)
Afbeelding

(Femke Slingerland fotografie)
Afbeelding

Weer een week of 2 later had ik een shoot op de heide in Ede met Femme en Oh La La voor de Penny, hier ontvang ik de foto's van zodra de Penny met de foto's is gepubliceerd.

3 dagen na de shoot van de Penny ben ik meer de loonse en Drunense duinen geweest voor een shoot met Misha en Demi op de loonse en Drunense duinen.

(Quinten fotografie)
Afbeelding

En de laatste shoot was 1,5 geleden op de Ginkelse heide enkel met Misha.

(Leandra van Heusden fotografie)
Afbeelding

Kortom we hebben dit jaar extra van de heide kunnen genieten en we wachten nog op spanning af naar de foto's van nog enkele fotografen.
Laatst bijgewerkt door Ennasil92 op 23-09-20 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 00:08

Wat een mooie foto's! Die laatste is echt sprookjesachtig! <3
Ik vind het wel heel jammer dat je ze midden over de hei laat lopen.. Zo zonde van de kwetsbare planten en het is niet voor niets verboden...

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-20 17:16

Cayenne schreef:
Ik vind het wel heel jammer dat je ze midden over de hei laat lopen.. Zo zonde van de kwetsbare planten en het is niet voor niets verboden...

We hebben de heide zoveel mogelijk ontweken en hebben de actiefoto's op de meest kale stukken gemaakt.
Daarnaast ben ik ook eens een boswachter tegengekomen met een shoot en als je er maar een beetje rekening mee houdt maken ze er geen probleem van.

De wilde zwijnen mollen velen malen meer op de heide

Lottekuhh_x

Re: De Heide van 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 17:43

Wat een mooie foto´s <3 De heide is altijd zo´n mooie plek voor paarden foto´s. En wat een dropje is Oh La la!

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 00:11

Wauw wat een foto’s!

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:53

Dubbel
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 24-09-20 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:53

Cayenne schreef:

Volledig eens. Ook na de uitleg.

De cursus ‘Omgaan met teleurstellingen’ gaat wederom niet door.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:08

Ennasil92 schreef:
We hebben de heide zoveel mogelijk ontweken en hebben de actiefoto's op de meest kale stukken gemaakt.
Daarnaast ben ik ook eens een boswachter tegengekomen met een shoot en als je er maar een beetje rekening mee houdt maken ze er geen probleem van.

Hier in de omgeving treden ze er absoluut wel tegenop. Je kunt dan een flinke boete verwachten en die zijn ook al uitgedeeld.
Ik volg ook het DB topic en daar dendert je mooie veulen ook al in volle vaart over de paarse heide heen.
Daar is de heide gewoon niet voor bedoeld en boswachters en Natuurmonumenten hebben daar al vaker voor gewaarschuwd om niet meer met paarden over de hei te gaan tijdens fotoshoots. Het is al zo kwetsbaar en er is steeds minder van.
Laten we er dan ook zuinig op zijn!

Maar goed, dat zal vast de bedoeling niet zijn van je topic. Nogmaals: het zijn verder leuke foto's :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 24-09-20 08:12, in het totaal 2 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:10

Wat een geluk, zo veel foto's! Die witte is ook wel echt knap <3

Qua beschadiging van de heide is het slim om paadjes te gebruiken tussen de heide in. Fotografen kunnen vrijwel altijd een compositie vinden waardoor het dan alsnog lijkt alsof je midden in de heide staat.
Al moet ik zeggen dat ik de Ginkelse heide ken en het daar zeker lastiger is. Kale plekken ín de heide zoeken heb ik daar ook gedaan, maar voor portret. Actiefoto's zou ik volgende keer toch aanraden om op de paden te blijven. (Natuurlijk is dit ook de verantwoordelijkheid van de fotografen geweest)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:44

Super mooie foto’s! Wat een prachtige collectie paarden heb je.

~ Noalie ~ Razzle ~
~ Myrtle ~ *voor altijd in mijn hart*

https://www.instagram.com/hinnikendgoud.zilver

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 13:15

Cayenne schreef:

Kan me hier helemaal bij aansluiten.

Ennasil92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-20 18:03

Soms vraag ik me af waarom ik überhaupt nog topics begin... Tegenwoordig moet er echt op alles commentaar gegeven worden en ook al is het al gemeld moet het ook nog even 10x herhaald worden :roll:

Voor degene die wel leuk reageren, dankjewel :D
Ja Oh La La is leuk hè <3 ze is inmiddels al een behoorlijke bonk aan het worden
Afbeelding

Misha wordt ook ieder jaar knapper ja :D .

Ik heb nog 2 gigantisch knappe pony's hoor, enkel is Maestro niet meegeweest omdat hij zijn manen heeft gemolesteerd op zijn logeer adresje en toen ik Liedewij mee wou nemen begon ze last te krijgen van hoefbevangenheid.
Maestro
Afbeelding

Liedewij
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-20 12:07

Foto vier vind ik zo heel erg mooi. Dat mooie volle paard met die mooie Rubens vrouw. <3 Gewoon prachtig vind ik het.

Geëmigreerd naar Zuid Frankrijk de Limousin

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie