We hebben een fotomeeting gehad en enkele shoots die ik gelijk gecombineerd had met een buitenrit achteraf.
We begonnen dit jaar met Femme en Oh la la. Toen Oh La la was geboren kreeg ik gelijk de vraag van 2 fotografen die ik al kende alsof ze haar mochten gebruiken voor hun portfolio en daar zei ik uiteraard geen nee tegen.
Een week later stonden we op de heide in Ede (helaas stond hij nog niet mooi in bloei).
(Sanna fotografie)

Ongeveer 2 weken later stond er al een poosje een fotomeeting gepland op de heide in Ede en waren we weer heerlijk op de hei, maar dit keer met meer fotografen. Hier ben ik naartoe geweest met Misha en Demi
(Sanna fotografie)

(Claudia Dermois fotografie)

(Femke Slingerland fotografie)

Weer een week of 2 later had ik een shoot op de heide in Ede met Femme en Oh La La voor de Penny, hier ontvang ik de foto's van zodra de Penny met de foto's is gepubliceerd.
3 dagen na de shoot van de Penny ben ik meer de loonse en Drunense duinen geweest voor een shoot met Misha en Demi op de loonse en Drunense duinen.
(Quinten fotografie)

En de laatste shoot was 1,5 geleden op de Ginkelse heide enkel met Misha.
(Leandra van Heusden fotografie)

Kortom we hebben dit jaar extra van de heide kunnen genieten en we wachten nog op spanning af naar de foto's van nog enkele fotografen.