Sinds 8 september 2010 mag ik mij eigenaar noemen van Rubio. Dat is nu dus (bijna) 10 jaar

Ik ben heel dankbaar dat we al zo lang van hem mogen genieten en ik hoop dat daar nog veel meer jaren bijkomen. In die 10 jaar hebben we samen heel veel meegemaakt. Het is een ontzettend veelzijdig paard. Samen hebben we de punten voor het Z1 behaald, hebben we gesprongen, gecrosst, meegereden met het zestal en vele ritjes door het bos en op het strand gemaakt.
De laaste twee jaar hebben we helaas te maken met wat blessures. Eind 2018 is er wat artrose geconstateerd in zijn hoefgewricht. Na behandeling ging dit weer goed, maar helaas kreeg hij vorig jaar een blessure aan zijn tussenpees. Daar zijn we inmiddels bijna een jaar zoet mee en ondanks wat hobbels herstelt hij gelukkig goed. We hopen dat, wanneer hij weer helemaal is hersteld, hij nog heel wat jaren kan gaan genieten van een actief pensioen. Dat heeft hij zeker verdiend!
Een klein paspoortje:
* Rubio
* Inmiddels 19 jaar
* Palomino ruin
* Ras en ouders zijn onbekend
* Met zijn 1,56 nog net een pony

Geniet mee van enkele hoogtepunten!
Om te beginnen in 2010. Een van onze eerste foto's samen. Ik 14 jaar, Ruub 9 jaar.
1.

In 2011 reden we onze eerste KNHS wedstrijd. Rubio is mijn eerste paard waar ik KNHS mee ben gestart. We begonnen natuurlijk in de B. Zo leuk om te zien hoe we zijn begonnen

2.

Onze eerste strandrit.
3.

Sinds 2011 gaan we elke zomer op vakantie naar Drenthe. Ruub mag elk jaar mee en we genieten dan van de heerlijke ritjes in het bos. Hier een foto uit 2016
4.

We hebben in die jaren heel veel leuke fotoshoots gehad met hele gave resultaten.Een kleine greep uit de collectie

5.

Op het Kootwijkerzand.
6.

En een hele gave bloesemshoot in 2018

7.

In 2014 zijn we voor het eerst op KNHS Instructieweek geweest. In totaal zijn we dat 3x geweest. De crosslessen waren favoriet!
8.

In 2015 hebben we meegereden op Horse Event met de SGW-clinic georganiseerd door Bokt. Een hele gave ervaring en wat was Ruub stoer!
9.

In 2017 hebben we meegereden met het zestal van onze vereniging. We werden regiokampioen in de klasse M en mochten naar de hippiade. Daar hebben we uiteindelijk een zilveren medaille behaald. Tevens ook onze eerste prijsuitreiking te paard. Hij heeft heel braaf staan wachten, maar tjdens de ereronde werd hij een beetje enthousiast

10.

Samen op de foto tijdens een studioshoot.
11.

Een heerlijke winters strandritje.
12.

Vorig jaar samen op de hei.
13.

Onze laaste wedstrijd was in april 2018. Onze eindstand is M2+14. Super trots dat we dit samen hebben bereikt! We hebben hem nooit gekocht met het idee om de dressuursport in te gaan. We hadden nooit verwacht dat we nog zo ver zouden komen. Omdat ik nu zeker weet dat we niet meer zullen starten, wilde ik graag nog een keer een foto met al onze gewonnen lintjes. Ruub liet zich braaf behangen

14.

Ik hoop nog heel lang te mogen genieten van mijn gouden vriendje!

15.