Overdag gaan de paarden naar een tijdelijke weide en 's nachts lopen de paarden los door het park. Volgende week willen we de paarden naar een andere weide brengen omdat het gras hier helaas op is en het erg droog is geworden. Gezien we de paarden voorlopig toch niet kunnen inzetten voor toeristen gaan ze lekker op vakantie naar de franse kant van het eiland.
Ook voor ons iets meer tijd om lekker te genieten van de paarden in plaats van rennen hollen en vliegen de hele dag. Dus genoeg tijd om wat foto's van de paarden te maken over hun leven hier nu op het eiland.
Ook de paarden doen zo nu en dan aan een dagje strand.

En daar hoort natuurlijk een biertje bij.

Maar stiekem kom ik gewoon elke dag een appeltje bij de bar halen
En voor de jonkies helaas geen bier

En als we niet op het strand zijn te vinden dan zijn we lekker op de (bouw)weide. Wees maar niet bang de paarden grazen niet daar waar ze aan het bouwen zijn. Wel horen ze constant graafmachines en andere bouw geluiden dit doet ze helemaal niks

En op dit moment ben ik begonnen om elk paard op de foto te zetten
Zo hier Chiquito

Fresita

En Alexander met zijn moeder Zeena

Als de paarden de weide op zijn nemen de ezels de kans om te genieten van hun dagje strand

En zo nu en dan even lekker de benen strekken in de ring want ondanks alle ruimte kunnen ze niet echt vol speed gaan met alle stenen en hellingen.

En aan het einde van de dag, even koekeloeren in de keuken om te kijken of het eten al klaar is

Al met al gezien de situatie nu hebben de paarden het niet slecht, en stiekem mag ik ook niet klagen!