Vier maanden geleden heb ik mijn knappe PRE Faun gekocht, het was even zoeken, hij stond vrij schraal in bespiering, maagzweren, vernageld hoefijzer, een hoop haken, een volledig scheef zadel,... Na een paar behandelingen, onder begeleiding leren rustig buiten zijn, aangepast voer etc voelt hij zich steeds beter. Dus vlak voor de Lockdown in België begon toch de beslissing gemaakt om als model te staan bij een workshop van Emma Emmarelle met 7 andere fotografen en wat een super ervaring was dat! Ik deel graag de foto's, welke vinden jullie de leukste? Er zijn er nog in aantocht
Leuk paard! Wat leuk ook dat je in die paar maanden al zo'n mooie band hebt. Is het een Perlino? Hij toont donkerer dan mijn cremmelo maar dat kan ook de nabewerking zijn.
Atra esterní ono thelduin Mor'ranr lífa unin hjarta onr Un du evarínya ona varda
Dank jullie wel voor de lieve reacties al! Super leuk om te horen
Mooblie schreef:
Leuk paard! Wat leuk ook dat je in die paar maanden al zo'n mooie band hebt. Is het een Perlino? Hij toont donkerer dan mijn cremmelo maar dat kan ook de nabewerking zijn.
Wat zijn jullie een mooie combinatie en wat staan jullie er mooi op samen.
Ik vind jouw styling ook goed gedaan. De trui past goed bij je haarkleur.
Tja, de mooiste foto? Voor aan de muur? Meestal kies ik dan voor een foto zonder mens erop maar je paard is een beetje bleekjes dus in dit geval zou ik zeggen: een foto van jullie samen. Foto 2 of 5.
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ... If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey "Keep Buggering On", W. Churchill en Appleman, Leiden, 3 december 2019 "Under a cherry tree there are no strangers", Dalai Lama, Ahoy Rotterdam, 16 september 2018