1e georganiseerde fotomeeting; Prachtige paarden @ the beach

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Emerelle

1e georganiseerde fotomeeting; Prachtige paarden @ the beach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-19 18:13

Omdat ik het erg leuk vind om overzichtjes als deze te kunnen bewaren voor later..
Hier dan ook een topic over de geslaagde dag afgelopen november!

Vlak hiervoor had ik net mijn nieuwe camera + lens binnen! Een canon 6d en een 70-200m f2.8 lens.
Hier wilde ik natuurlijk lekker mee gaan oefenen en mijn fotografie naam was ook geboren: Emma Emerelle
Daarom leek het mij super leuk om een fotomeeting te organiseren met een aantal knappe paarden! Dit mocht zijn op het strand en aan de zee, voor enkel actie foto's.
Mijn eigen 2 paardjes stonden ook model, die heb ik zelf niet op de foto gezet, maar zal ik ook een paar plaatjes van delen!

In samenwerking met Femke Rowel fotografie, Julia Vianen fotografie, MBProductions en Verhoef fotografie hebben we een hele geslaagde dag gehad!

Hier dan eerst wat foto's die ik heb gemaakt.

1. Een heel gaaf stippel paard! Ik was meteen verliefd! Overigens het enige paard wat goed door de zee durfde. Maar wel een heel gaaf plaatje heeft opgeleverd!
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Ook wat actie in het zand.
Afbeelding

4. Ook was er een mooie schimmel PRE. Prachtig met zwarte manen!
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. En een kleine Perlino pony. Hele bijzondere kleur..
Afbeelding

7.
Afbeelding

& dan nu een aantal foto's van mijn eigen paardjes! Deze zijn niet door mij gemaakt.

8, 9 & 10 Sammy haar nieuwe trucje
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Natuurlijk ben ik mega blij met alle mooie foto's! Fotografen, super bedankt!

Inmiddels heb ik eind december weer een fotomeeting georganiseerd, nu enkel als fotograaf. Ook dat was weer super! Als de foto's daar allemaal klaar van zijn, zal ik ook een overzicht plaatsen.
Ik ben van plan om meerdere keren per jaar dit soort meetings te gaan organiseren met goede fotografen. Heb nu al weer zin in de volgende!

Ik ben erg benieuwd wat je van de foto's vind! Hopelijk kon ik deze goede fotografen een beetje bijbenen := We oefenen in ieder geval lekker verder!

Clasical

Re: 1e georganiseerde fotomeeting; Prachtige paarden @ the beach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:26

Prachtige foto’s en prachtige paarden!

Skyla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 18:36

Prachtige foto's van prachtige paarden!

Hoop ook ooit aan een strandshoot te kunnen meedoen.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 10:53

Wat een gave foto’s! Erg mooi gemaakt. De paarden zijn prachtig maar ook de achtergrond is mooi.. die wolken <3

Hoe gaat een fotoshoot in zijn werk? Zet je een stuk strand af met paaltjes en lint? Wat je later weg bewerkt? Ben je nooit bang dat een paard ervandoor gaat? Ik zou ooit ook zo graag van zulke gave foto’s willen hebben maar die van mij blijven niet bij me als ze zon grote speelplaats zien Haha

[o]

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-19 12:04

sumic schreef:
Wat een gave foto’s! Erg mooi gemaakt. De paarden zijn prachtig maar ook de achtergrond is mooi.. die wolken <3

Hoe gaat een fotoshoot in zijn werk? Zet je een stuk strand af met paaltjes en lint? Wat je later weg bewerkt? Ben je nooit bang dat een paard ervandoor gaat? Ik zou ooit ook zo graag van zulke gave foto’s willen hebben maar die van mij blijven niet bij me als ze zon grote speelplaats zien Haha

Ja klopt, ze rennen in een paddockje. Hier worden de paarden ook op uitgezocht, dat ze braaf genoeg zijn hiervoor :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 16:48

Wowowowowowowwwwww................. Abnormaal goed! Helemaal weg van 1 2 4 en 5! Foto 9 kan zo op de Penny cover! (of zelfs BIT)

Horses are the dolphins of the plains, the spirits of the wind; yet we sit astride them for the sake of being well-groomed, whereas they could have all the desire in the world to bolt, but instead, they adjust their speed and grace, only to please us, never to displease.
– Lauren Salerno

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-19 09:26

CoonArt schreef:
Wowowowowowowwwwww................. Abnormaal goed! Helemaal weg van 1 2 4 en 5! Foto 9 kan zo op de Penny cover! (of zelfs BIT)

dankje!!

Marielllee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:19

Wauw dat stippel paard <3 Hele gave plaatjes zijn het geworden!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie