Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:36

Super gaaf gedaan! Hele mooie opbouw en eens wat anders. Als je dit voor honden had gedaan, had ik je zo voor mijn bedrijf een keer gewild.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 11:46

Echt super mooi zeg!!

idylle
Berichten: 5797
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:12

Heel erg gaaf!mijn ene puntje van aandacht is al genoemd (paard in zn geheel op beeld tijdens de sprong) en als 2e heb ik dat ik het jammer vindt dat je de close up van de benen 2 x in het filmpje hebt zitten en dan helemaal als laatste beeld. Als je zoiets wilt, zou ik dat voor een 2e x zéker niet als laatate doen. Het filmpje opzich is echt zo gaaf en dat laatste beeld gaf bij mij een 'afknapper' idee... Verder echt heel gaaf gedaan!

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 14:30

Granoek schreef:
Heel knap en professionele uitstraling!
Het enige dat ik jammer vind is dat bij de eerste rijdende beelden de 'horizon' niet recht is, maar dat is stiekem ook echt een erger puntje van mezelf, daar zal niet iedereen misschien zo op letten :')
edit: of misschien bestaat dat ook gewoon helemaal niet bij film :o?


Haha, klopt, die 'regels' zijn heel anders bij het filmen als het fotograferen.. des ondanks blijft het gewoon een feit dat het opvalt en daardoor toch stoort, voor mij ook zeker een leerpunt om daar voor de volgende keer beter op te letten dat die rechter zijn! Dankjewel voor je tips! :D

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 14:31

_Aurora_ schreef:
Super gaaf gedaan! Hele mooie opbouw en eens wat anders. Als je dit voor honden had gedaan, had ik je zo voor mijn bedrijf een keer gewild.


Dankjewel! Heel grappig dat je dit benoemt ook over de honden, de allereerste video die ik ooit geschoten heb (hele slechte kwaliteit overigens) heb ik gemaakt van mijn hond en ik wou deze nog eens over gaan doen!

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 14:31

_Zoe schreef:
Echt super mooi zeg!!


Dankjewel! :D

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 14:32

idylle schreef:
Heel erg gaaf!mijn ene puntje van aandacht is al genoemd (paard in zn geheel op beeld tijdens de sprong) en als 2e heb ik dat ik het jammer vindt dat je de close up van de benen 2 x in het filmpje hebt zitten en dan helemaal als laatste beeld. Als je zoiets wilt, zou ik dat voor een 2e x zéker niet als laatate doen. Het filmpje opzich is echt zo gaaf en dat laatste beeld gaf bij mij een 'afknapper' idee... Verder echt heel gaaf gedaan!


Ja klopt, vind ik zelf achteraf ook minder hier aan.. Ik heb dat ook nooit eerder gedaan houd daar niet zo van om dezelfde beelden twee keer te gebruiken. Iets wat ik ook niet weer ga doen dus haha!
En inderdaad de benen erop ga ik voor de volgende keren zeker rekening mee houden.

Bedankt voor je feedback!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:33

Leuk gedaan! ik ben zelf ook pro fotograaf en doe ook huwelijken, paarden is toch echt helemaal iets anders idd!

Het had mij wel leuk geleken als er beetje een variatie in zat, dat ze bv ook eens buiten waren. Vind de laatste shots heel mooi, maar veel hetzelfde en dat is vooral door de locatie, mss was het ook nog wel leuk geweest om te combineren met een blik vanaf de ruiter oid bv. Maar ik vind het overal echt leuk gedaan en mooie verzorgde rustige shots!!

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:14

anoukkk. schreef:
_Aurora_ schreef:
Super gaaf gedaan! Hele mooie opbouw en eens wat anders. Als je dit voor honden had gedaan, had ik je zo voor mijn bedrijf een keer gewild.


Dankjewel! Heel grappig dat je dit benoemt ook over de honden, de allereerste video die ik ooit geschoten heb (hele slechte kwaliteit overigens) heb ik gemaakt van mijn hond en ik wou deze nog eens over gaan doen!


Wat leuk! Ben ik heel benieuwd naar :D heb zelf eens een video laten maken maar die was net niet wat we zochten helaas en de sfeer die jij nu doet is nu precies wat we juist wel zochten haha.

ruitje

Berichten: 12315
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:58

Zoiets zou ik cool vinden als reclame film voor op de website van onze pensionstal :) !

mooney

Berichten: 7780
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:57

Leuk initiatief, ik zie ook al leuke feedback langskomen om het nog mooier te maken. Wellicht baat het ook nog om even te kijken naar je perspectief, vaak werkt een iets lager standpunt en dan iets omhoog kantelen om paarden iets mooier in beeld te krijgen. Nu wordt het een beetje een ponytje met korte beentjes. Volledig kikkerperspectief is in video vaak niet nodig, maar een beetje zakken maakt ze vaak wat imposanter (en ook vooral belangrijk als je kleinere ponys als klant krijgt).

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 14:00

k_m schreef:
Leuk gedaan! ik ben zelf ook pro fotograaf en doe ook huwelijken, paarden is toch echt helemaal iets anders idd!

Het had mij wel leuk geleken als er beetje een variatie in zat, dat ze bv ook eens buiten waren. Vind de laatste shots heel mooi, maar veel hetzelfde en dat is vooral door de locatie, mss was het ook nog wel leuk geweest om te combineren met een blik vanaf de ruiter oid bv. Maar ik vind het overal echt leuk gedaan en mooie verzorgde rustige shots!!


Ik begrijp inderdaad helemaal wat je bedoelt, ik had er in deze video alleen bewust niet voor gekozen om eerst eens even lekker te gaan oefenen hiermee, maar dat ga ik in de toekomst ook zeker doen want dat was iets wat mij ook opviel!

Dankjewel voor je mooie complimenten! :D

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 14:01

_Aurora_ schreef:
Wat leuk! Ben ik heel benieuwd naar :D heb zelf eens een video laten maken maar die was net niet wat we zochten helaas en de sfeer die jij nu doet is nu precies wat we juist wel zochten haha.


Ik zal hem je op sturen als ik hem gemaakt heb, mocht het je dan wat lijken kunnen we wel eens gaan kletsen over of we iets voor elkaar kunnen betekenen! :D

anoukkk.
Berichten: 1533
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 14:11

mooney schreef:
Leuk initiatief, ik zie ook al leuke feedback langskomen om het nog mooier te maken. Wellicht baat het ook nog om even te kijken naar je perspectief, vaak werkt een iets lager standpunt en dan iets omhoog kantelen om paarden iets mooier in beeld te krijgen. Nu wordt het een beetje een ponytje met korte beentjes. Volledig kikkerperspectief is in video vaak niet nodig, maar een beetje zakken maakt ze vaak wat imposanter (en ook vooral belangrijk als je kleinere ponys als klant krijgt).


Klopt, hier kan ik weer heel erg veel mee. Dus daar ben ik erg blij mee. Ik heb de komende tijd veel op de planning staan dus dan kan ik alles lekker in uitvoering brengen. Heel erg fijn!

Dankjewel voor je feedback, ga ik zeker mee bezig!

prugelpiet

Berichten: 12562
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Videoshoot ipv fotoshoot met deze mega knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:33

Leuk hoor!
1 van mijn favoriete dingen om te doen, maar ik heb er nooit tijd voor helaas.

Ik zou de shots in het begin zeker niet langer doen, eerder nog wat korter. Ook de zwarte stukken er tussenin zou ik korter doen, maar ik hou wel van een filmpje waar alles wat sneller achter elkaar komt.

Mooie muziek, en de beelden lopen er mooi gelijk op. Dat is heel fijn om te zien!

_Aurora_

Berichten: 3396
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:38

anoukkk. schreef:
_Aurora_ schreef:
Wat leuk! Ben ik heel benieuwd naar :D heb zelf eens een video laten maken maar die was net niet wat we zochten helaas en de sfeer die jij nu doet is nu precies wat we juist wel zochten haha.


Ik zal hem je op sturen als ik hem gemaakt heb, mocht het je dan wat lijken kunnen we wel eens gaan kletsen over of we iets voor elkaar kunnen betekenen! :D


Top ben benieuwd!