Mijn gouden randje en bibberend geluk

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-18 20:24

Oftewel: mijn twee fantastische dames.

Feyre kennen de meesten ondertussen al. ITS Feyre (v. Amadeus), anderhalf jaar en de 1.50m (ruim) voorbij. Palomino, maar in de winter meet ze zich ook graag zandbruin en mestgroen aan als kleur :+

Nadat in juli mijn grote vriend Flynn volslagen onverwachts overleed kwam er al snel een nieuw paard. Vooral om maar bezig te blijven, als afleiding en om niet in dat diepe zwarte gat te storten. Dat paard was Silver Link, Sil voor vrienden. Een 9-jarige Irish Draught merrie. Gekocht als dapper en redelijk onverstoorbaar jachtpaard. De praktijk blijkt een tikkeltje anders, Sil is op haar manier dapper maar bibbert ook net zo makkelijk uit haar vel als ze iets spannend vindt. En volgens Sil is het leven héél vaak spannend :') Mijn lieve harige bibberpoownie. En hoewel het verlies van Flynn verschrikkelijk heftig was én blijft, ben ik zo blij dat ik me over heb laten halen om vrijwel direct een nieuw paard toe te laten. Want wat ben ik gek met haar. Flynn kan en gaat ze niet vervangen, maar het verrassend hoe groot je hart is.

Toen Flynn nog leefde waren er ook wel plannen om eens met z'n drietjes op de foto te gaan, maar 'dat kwam nog wel eens.' We hadden immers tijd genoeg? Nou... Daarom dus deze foto's. Zoals we zijn. Feyre ietwat chaotisch en niet al te schoon, ik verwaaid en Sil is Sil :') Maar we hebben ze, en niemand neemt ons dit nog af :D

De foto's zijn gemaakt door Lisan, nogmaals dank! :* :* :*

Dit is Sil :+:
Afbeelding

Afbeelding

Zo tróts en blij met mijn lieve, lieve maatje :+:
Afbeelding

En Feyre! Feytje, Feetjebeetje, blond mormel en mijn kleine gouden vriendinnetje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn grote droom, mijn beide paarden samen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Poseren is wel vermoeiend als peutertje :') (Sil en ik zijn professionals, altijd leuk doen naar de camera _O- )
Afbeelding

:O
Afbeelding

:* :*
Afbeelding

En als het wat minder nat is en Feyre wat minder goor schoner dan gaan we voor actiefoto's =:) :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Lisan89

Berichten: 1346
Geregistreerd: 06-04-06
Woonplaats: Noord-Drenthe

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:31

<3 <3 <3 <3

Ik hou me aanbevolen voor de mooi-weer sessies :D

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:40

Lieve foto's en leuke paardjes heb je :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131838
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 22:04

Wat een veelbewogen jaar heb je achter de rug, Berdien.
Mooi om te zien dat je nog steeds zo blij bent met je bibberpony en met je modderzwientje :)) Ze zijn allebei hartstikke knap en je straalt helemaal!!! Blij om je weer zo te zien :)

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-18 09:34

Lisan89 schreef:
<3 <3 <3 <3

Ik hou me aanbevolen voor de mooi-weer sessies :D


Jaa yay :D

terrabeertje schreef:
Lieve foto's en leuke paardjes heb je :D


Dankjewel!

Oscar schreef:
Wat een veelbewogen jaar heb je achter de rug, Berdien.
Mooi om te zien dat je nog steeds zo blij bent met je bibberpony en met je modderzwientje :)) Ze zijn allebei hartstikke knap en je straalt helemaal!!! Blij om je weer zo te zien :)


Bedankt! Het was inderdaad een heftig jaar. Wat dat betreft mag 2019 wel gewoon supersaai zijn :))

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 10:03

ahh Berdien,ik had helemaal gemist dat je een nieuw paard hebt,wat een gave merrie <3

ik hoop dat deze 2 dames het verdriet van Flynn wat kunnen helpen te verwerken,wat is het een gemis he? ;(

Feyre is wel een plaatje hoor!!

ik hoop dat 2019 een jaar met genieten voor je gaat worden <3

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 20:27

Leuke spontane foto's zo!

Love - language - leadership

Berdien

Berichten: 64482
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 08:31

Bedankt simodi!

Ze is er inderdaad al eventjes Kim, ik heb haar komst alleen nooit echt bekend gemaakt. Was dus kort na het overlijden van Flynn, een 'jee kijk een nieuw paard' voelde niet echt lekker. Ik hoop inderdaad dat 2019 gewoon een leuk jaar gaat worden :D

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Kimmie25501

Berichten: 7554
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:54

Wauw! Geweldige foto's!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:56

Superleuke foto's Berdien! Wat zijn jullie alledrie mooi zeg! <3

Is het al lente?

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:21

Berdien schreef:
Bedankt simodi!

Ze is er inderdaad al eventjes Kim, ik heb haar komst alleen nooit echt bekend gemaakt. Was dus kort na het overlijden van Flynn, een 'jee kijk een nieuw paard' voelde niet echt lekker. Ik hoop inderdaad dat 2019 gewoon een leuk jaar gaat worden :D


ik begrijp dat "jee een nieuw paard" niet echt dat gevoel was , maar ik snap het wel hoor,je valt in zo'n gat ,en ik denk dat Sil een hele grote hulp voor je is en gaat zijn in het verwerken van Flynn... geniet maar van elkaar :+:

Ailill

Berichten: 11665
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Mijn gouden randje en bibberend geluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:36

Jeetje Ber, inderdaad een heftig jaar! Eerst Flynn, Fey die aandacht nodig had en toen kwam Sil, bizar hoe zo'n jaar verloopt. Zo richting het einde lijkt het weer de goede kant op te gaan, dat en nog veel meer gun ik jullie, op naar een knallend 2019.

Enne, ik ben blij dat ik je beter heb leren kennen :)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laetitia98, marley93, Moonlight91, Rex_Rolfo, SayaJones, Sheeltje2, Yavanna en 10 bezoekers