Candor op de voorpagina van de penny, en als poster in het midden!
Helaas is Candor niet meer van mij, door scheiding had ik geen andere keuze als hem verkopen. Gelukkig is hij wel op dezelfde stal gebleven, met echt toppers als nieuwe eigenaren. Hoewel niet meer van mij, ben ik zeker niet minder trots dat hij op de voorpagina staat!
Met een dikke thanks aan Juliette fotografie voor het maken van de foto!
Oh wat een droom! Vroeger scheurde ik de posters er altijd uit en hing ze aan m'n muur Lijkt me grappig om te bedenken dan dat er ergens wel wat kinderen zijn die dat straks ook doen met deze
Oh leuk!! Dan ben je heel trots denk ik! Ook al zijn we de Penny tijd een beetje ontgroeit.
"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"
Mijn Fjord stond jaren terug met een artikel in de penny en op pennytv zo leuk!!
In februari komt 1 van mijn andere paarden in de penny.
Help my naar de finale van de Hollands Got Horsemanship wedstrijd! Stem via deze link https://mycompass.horse/home/nl-nl/mark ... en-van-sea Sociale media: Tiktok: Priscilla_otto Insta: Priscilla_otto YT:Seaside Horse Adventures FB: Seaside Horse Adventures Lessen of vragen over vrijheidsdressuur mail dan naar: seasidehorseadventure@gmail.com
Ik heb deze Penny ook. Heel mooi paard inderdaad.Er staat deze keer ook een interessant verhaal over de Sjiem in het blad. De Penny is echt niet alleen voor heel jonge meisjes interessant,je kunt er ook veel van leren.Heel vroeger had je nog een blad,de Ponyclub.Ook met stripverhalen. Helaas is die er niet meer.
Gaaf Angela. Misschien wat gek omdat hij niet meer van jou is, maar wel terecht, het is een prachtige foto en een lief paard.
Op de hoogte blijven van paardgerelateerde activiteiten? Tips over houding en zit ontvangen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief! paardplus.nl Paardplus op Facebook