Van 7 maanden oud Baby'tje naar een bijna 3 jarige knapperd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_mereltjuhh
Berichten: 16
Geregistreerd: 25-07-16

Van 7 maanden oud Baby'tje naar een bijna 3 jarige knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-18 15:21

Hoi allemaal,

Afgelopen week weer een paar foto's gemaakt van mijn lieve Friese merrie. Ik heb haar gekregen toen ze 7 maandjes oud was, ondertussen is ze bijna 3 jaar en is ze zo mooi opgegroeid en is ze zo lief geworden! <3 Toen ik haar kreeg kon ze nog helemaal niks en heb ik haar alles moeten leren. Het is het wachten allemaal waard en als ik moest kiezen had ik haar zo weer gekozen! Ik ben zo trots op haar en kan niet wachten wat de toekomst ons allemaal brengt! :D

Genieten jullie gezellig mee van de foto's?
Ik heb vorige week hellaas haar manen moeten afknippen nadat het veulen op stal alles had afgebeten ;(

Smelt <3
Afbeelding

Knappiee
Afbeelding

Zandneusje
Afbeelding

Toch wel even huilen vanwege haar manen |(
Afbeelding

Smile! :D
Afbeelding

En tegen de avond nog deze prachtige foto kunnen nemen!
Afbeelding

anne_1999

Berichten: 54
Geregistreerd: 20-11-18

Re: Van 7 maanden oud Baby'tje naar een bijna 3 jarige knapperd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:37

Leuk is dat he, als je ze zelf ziet opgroeien, wat een verschil zal dat zijn! Prachtig paard, en met korte manen is ze nog even stunning! <3

x_mereltjuhh
Berichten: 16
Geregistreerd: 25-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 12:43

anne_1999 schreef:
Leuk is dat he, als je ze zelf ziet opgroeien, wat een verschil zal dat zijn! Prachtig paard, en met korte manen is ze nog even stunning! <3


Citaat:
Super leuk! Ben ook heel benieuwd hoe ze veder zal gaan opgroeien, Dankjewel, ergens is het inderdaad wel schattig en leuk die korte manen, maar ik heb toch echt liever lang :j