Ons nieuwe leven op de Veluwe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PimxBotje

Berichten: 442
Geregistreerd: 22-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:01

Ik weet z on beetje je gevoel bij de laatste foto , want ik woon ook op z on uit gekomen droom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:06

Ik ben vooral niet jaloers hoor -O- Echt niet -O-
Maar zo geweldig dat je zo'n plek hebt kunnen realiseren voor jezelf en je viervoeters! En wat een leuke kudde heb je intussen! :D

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Ons nieuwe leven op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:20

Wat gaaf zeg zo'n plek met de paarden aan huis! Lekker lezen in de tuin en af en toe een paard dat komt buurten :D.

Ik ben al een tijdje geleden vanuit de Randstad naar de Veluwe verhuisd en ik wil hier nooit meer weg.
De natuur is hier zo mooi, in elk jaargetijde. Je kan hier uren rijden/wandelen zonder iemand tegen te komen, behalve een hert of zwijn. Heerlijk!

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 15:21

Mocht je oooit terug verlangen naar die nieuwbouw woning in Noord Holland, ik ruil met je... METEEN! :D

Wat een heerlijkheid zeg, mooie stek voor jullie en je paarden. Heb je ook ander werk etc kunnen vinden? Was dat niet lastig? Ik wens je heel veel geluksmomenten op de Veluwe!

BrittS

Berichten: 1723
Geregistreerd: 06-03-11
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-18 20:54

Bedankt weer voor de leuke reacties!! :D :D

Only2Bianca schreef:
Mocht je oooit terug verlangen naar die nieuwbouw woning in Noord Holland, ik ruil met je... METEEN! :D

Wat een heerlijkheid zeg, mooie stek voor jullie en je paarden. Heb je ook ander werk etc kunnen vinden? Was dat niet lastig? Ik wens je heel veel geluksmomenten op de Veluwe!


Haha! Ik denk niet dat ik het ga missen, helaas :Y) Ik heb vrij snel een andere baan gevonden en mijn vriend werkt door het hele land dus voor hem maakt het niet heel veel uit waar we wonen, zolang het maar een klein beetje centraal is. Dat was ook de reden dat we dit konden doen ;)

Balko

Berichten: 1137
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Gelderland

Re: Ons nieuwe leven op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 22:38

Grappig ik denk bekend terrein! Wat een mooie plek wonen jullie! Huis is ook onwijs mooi gelegen!
Geniet van jullie mooie plekkie! En qua routes zou ik zeggen Endomondo aan en gaan met die banaan dan verdwaal je ook nooit ! Er zijn eindeloos nieuwe routes te rijden, heerlijk!

130123

Berichten: 32
Geregistreerd: 05-03-14

Re: Ons nieuwe leven op de Veluwe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 23:57

Wat een droomplekje! Heeeeelijk!