Onze paardenvakantie 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Onze paardenvakantie 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-18 13:49

Inmiddels is het een vaste prik dat mijn paard elke zomer mee gaat op vakantie.
Samen met Vrouwke heb ik al veel stallen en mooie stukken van Nederland ontdekt. <3

Dit jaar stond het laatste weekend van juli onze eerste weekendje gepland, naar Egmond aan Zee.
Hier verbleven wij in een caravan bij pensionstal Hoge Dijk. Aangrenzend aan de caravan was een paddock waar onze paarden stonden. Zo hadden wij het hele weekend direct uitzicht op onze paarden.

Vrijdagavond hebben we gelijk een strandrit van bijna 3 uur gemaakt. De foto’s vertellen hier meer over dan mijn woorden. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag hadden we helaas heel veel regen, waardoor onze caravan van binnen voor een deel was nat geregend en al onze spullen onder de veranda doorweekt waren. Nadat de zon in de namiddag weer verscheen hebben we alsnog een hele mooie dag gehad en foto’s gemaakt van de paarden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zondagochtend hebben we nog een keer genoten van onze laatste strandrit.

Afbeelding

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Een weekend later, het eerste weekend van augustus, stond onze tweede vakantie op de agenda.
Voor het 4e jaar op rij, ging ik samen met een vriendin een weekendje weg. Ik met Vrouwke en zij op haar Mountainbike. Tot nu toe hebben we altijd nog de perfecte vakanties gevonden om deze twee sporten te kunnen combineren.

Wij verbleven bij Hoeve Carpe Diem in Heijen, wat direct grenst aan de Maasduinen.
Wij hadden onze eigen tent meegenomen die we hadden opgezet naast de grote wei waar Vrouwke in stond.
Vrouwke heeft het hele weekend bij de kudde paarden en koeien van het vakantie adres gestaan. De paarden kenden elkaar nog niet, maar dit klikte gelijk heel goed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Op naar de zomervakantie van 2019! *\o/*

Fangio

Berichten: 2558
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Onze paardenvakantie 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 09:21

Wat ontzettend gaaf dat je dit met je paard kan doen! En wat een prachtige haflinger heb je. Ultiem genieten lijkt me

_Nancy

Berichten: 14093
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Onze paardenvakantie 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 17:17

Hee ik had dit topic nog niet eerder gezien!

Leuke foto's Kim!
Wat is Vrouwke toch een heerlijk paard <3

il_Criceto
Berichten: 20
Geregistreerd: 20-08-18

Re: Onze paardenvakantie 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:35

Zo te zien genieten jullie volop :D