Lekker bezig met Shan en Ivy!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Lekker bezig met Shan en Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 14:30

Ondanks dat ik op dit moment heel veel plezier heb met Ivy, wil ik Shan zeker niet vergeten.
Hij staat nu heerlijk op het land bij een boer en ik doe nog steeds veel leuke dingen met hem. Van allebei mijn paarden wil ik weer wat foto's en een filmpje laten zien van wat we de laatste tijd weer ondernomen hebben.

Als eerste Shan, ik ben laatst weer bij hem langs geweest om het eerst te longeren en daarna even lekker samen te knuffelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En poetsen, dat is natuurlijk ook heel belangrijk :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan door naar Ivy. Met Ivy ben ik nu ook begonnen met om de week caroussel rijden. We hadden ongeveer een maandje geleden een uitvoering met de opening van een nieuwe binnenbak op mijn stal. Ik was ontzettend trots op haar hoe ze het voor de eerste keer deed met die harde muziek en zeer veel publiek!


Natuurlijk is het ook belangrijk om dressuur te rijden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik maak ook nog best bijzondere dingen mee met Ivy. Een tijdje terug kwam ik naar stal en vond ik haar zo in haar stal

Afbeelding


Dat is eigenlijk niet zo heel vreemd, zij het dat ik helemaal geen zebradeken heb :? Uiteindelijk werd dit raadsel langzaamaan opgelost. Ik kwam erachter van wie de zebradeken was (een stalgenootje die hem netjes opgevouwen voor mijn stal had gelegd) en wie hem op Ivy had gelegd (twee andere lieve stalgenootjes die Ivy ontknot hadden na de caroussel en dachten dat de deken van haar was). Maar zo kom je toch wel een beetje gek aan bij je paard :')

Bedankt voor het kijken! Een reactie of bijvoorbeeld tips voor iets zijn altijd leuk!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Lekker bezig met Shan en Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 10:50

Niemand?

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lekker bezig met Shan en Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:16

Fijn dat Shan lekker kan genieten op de wei :)
Is hij nog steeds van jou of heb je hem verkocht?

En fijn dat het goed gaat met Ivy! Ik vind dat je haar vriendelijk rijdt :j

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Lekker bezig met Shan en Ivy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 11:35

Shan is nog steeds van mij! Ik zal hem denk ik ook nooit verkopen, want ik denk niet dat hij daar beter van wordt. Dankjewel!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, oblix en 88 bezoekers